ARA A PORTADA
L'Astralpool CN Sabadell, campiones de lliga
El CN Sabadell de waterpolo femení s'emporta el títol domèstic guanyant 13 a 16 al Sant Andreu
- Ana Luque (Totes fem Badia): "Ens presentem amb la il·lusió de poder ser una alternativa al PSC"
Publicat el
18 de maig de 2019 a
les 20:05
Actualitzat el
19 de maig de 2019 a les
18:11
L'Astralpool Club Natació Sabadell s'ha proclamat per dissetena vegada campió de la lliga Premaat després de superar per 13 a 16 al Club Natació Sant Andreu en el segon partit del playoff pel títol.
Tal com va succeir en el partit disputat a Can Llong, la igualtat ha estat màxima durant els primers vint minuts on les locals, amb el suport d'un centenar d'aficionats, han tingut contra les cordes a les pentacampiones d'Europa (11-10). A partir d'aquí, una gran defensa de les sabadellenques ha estat el pal de paller per aconseguir un triomf molt treballat. Maggie Steffens i Judith Forca han liderat una remuntada que ha acabat valent una lliga, la novena consecutiva de l'entitat nedadora.
Amb aquest títol, l'Astralpool Club Natació Sabadell tanca una temporada històrica sumant tots els títols possibles: Copa, Eurolliga i Lliga.
https://www.diaridesabadell.com/2019/05/18/fotos-cn-sabadell-lliga-waterpolo/
Notícies recomenades
-
Esports
La Pista Coberta de Sabadell acull el Campionat d'Espanya sub-23
-
Esports
El CE Sabadell, davant d’un duel d’altura per consolidar el primer lloc
-
Esports
"L’esquí forma part de mi": Roger Barceló debuta a la Copa d’Europa
-
Esports
Van de Kraats, de l'Astralpool CN Sabadell, campiona d'Europa de waterpolo amb els Països Baixos
-
Esports
Els Jocs Olímpics d'hivern, més sabadellencs que mai
-
Esports
El Gadex femení comença la fase d'ascens a casa i amb un duel decisiu pel primer lloc