ARA A PORTADA
L'Astralpool CN Sabadell, campiones de lliga
El CN Sabadell de waterpolo femení s'emporta el títol domèstic guanyant 13 a 16 al Sant Andreu
- Ana Luque (Totes fem Badia): "Ens presentem amb la il·lusió de poder ser una alternativa al PSC"
Publicat el 18 de maig de 2019 a les 20:05
Actualitzat el 19 de maig de 2019 a les 18:11
L'Astralpool Club Natació Sabadell s'ha proclamat per dissetena vegada campió de la lliga Premaat després de superar per 13 a 16 al Club Natació Sant Andreu en el segon partit del playoff pel títol.
Tal com va succeir en el partit disputat a Can Llong, la igualtat ha estat màxima durant els primers vint minuts on les locals, amb el suport d'un centenar d'aficionats, han tingut contra les cordes a les pentacampiones d'Europa (11-10). A partir d'aquí, una gran defensa de les sabadellenques ha estat el pal de paller per aconseguir un triomf molt treballat. Maggie Steffens i Judith Forca han liderat una remuntada que ha acabat valent una lliga, la novena consecutiva de l'entitat nedadora.
Amb aquest títol, l'Astralpool Club Natació Sabadell tanca una temporada històrica sumant tots els títols possibles: Copa, Eurolliga i Lliga.
https://www.diaridesabadell.com/2019/05/18/fotos-cn-sabadell-lliga-waterpolo/
Notícies recomenades
-
Esports
Doble podi del CN Sabadell a la Copa d'Espanya de clubs de Divisió d'Honor
-
Esports
El FS Sabadell Femení es deixa dos punts sobre la botzina davant del Txantrea
-
Esports
L'OAR masculí tanca l'any amb una victòria per la mínima al Boccaccio
-
Esports
El Calendari d'Advent dels cims, la curiosa iniciativa de Pau Quintana
-
Esports
El CE Sabadell guanya el líder i marxa a l'aturada de Nadal a un punt de la primera posició
-
Esports
El CE Sabadell, a tancar l'any de la millor manera davant del líder del grup