ARA A PORTADA
L'Astralpool CN Sabadell, campiones de lliga
El CN Sabadell de waterpolo femení s'emporta el títol domèstic guanyant 13 a 16 al Sant Andreu
- Ana Luque (Totes fem Badia): "Ens presentem amb la il·lusió de poder ser una alternativa al PSC"
Publicat el
18 de maig de 2019 a
les 20:05
Actualitzat el
19 de maig de 2019 a les
18:11
L'Astralpool Club Natació Sabadell s'ha proclamat per dissetena vegada campió de la lliga Premaat després de superar per 13 a 16 al Club Natació Sant Andreu en el segon partit del playoff pel títol.
Tal com va succeir en el partit disputat a Can Llong, la igualtat ha estat màxima durant els primers vint minuts on les locals, amb el suport d'un centenar d'aficionats, han tingut contra les cordes a les pentacampiones d'Europa (11-10). A partir d'aquí, una gran defensa de les sabadellenques ha estat el pal de paller per aconseguir un triomf molt treballat. Maggie Steffens i Judith Forca han liderat una remuntada que ha acabat valent una lliga, la novena consecutiva de l'entitat nedadora.
Amb aquest títol, l'Astralpool Club Natació Sabadell tanca una temporada històrica sumant tots els títols possibles: Copa, Eurolliga i Lliga.
https://www.diaridesabadell.com/2019/05/18/fotos-cn-sabadell-lliga-waterpolo/
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Sabadell comença el seu camí en el ‘play-off’ d’ascens a Segona
-
Esports
Pep Bonet, el waterpolista que tenia por de no fer peu i ara és clau al CN Sabadell
-
Esports
El waterpolo continua dominant la Festa de l'Esport
-
Esports
Sergi Cabanas i l'OAR Gràcia es coronen com a nous reis de l'esport sabadellenc
-
Esports
Els sabadellencs Aleix Gómez i Dani Fernández, a la 'final four' de la Champions d'handbol
-
Esports
El CE Sabadell afronta una nova final amb la possibilitat de deixar un rival directe fora de la lluita