Han arribat amb els 7 autocars organitzats des del club i amb molts cotxes particulars. La majoria ha dinat a la capital de la Garrotxa. I després s'han desplaçat al Municipal olotí per donar ànims i esperonar als jugadors d'Antonio Hidalgo en la seva arribada amb el bus. S'han viscut escenes de gran emotivitat. Els seguidors, malgrat la situació de l'equip, mai han abandonat i avui ho han demostrat amb aquest massiu desplaçament. Per deferència de la UE Olot, els aficionats sabadellencs han quedat ubicats en la zona on habitualment es col·loca l'afició local. Tot en un ambient de gran esportivitat i germanor.
ARA A PORTADA
-
-
"No hi ha hagut cap incident seriós": un centenar d'avisos als Bombers per Sant Joan a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Multa i tancament parcial de la Nova Creu Alta per la invasió de camp en l'ascens del CE Sabadell Redacció
-
FOTOS | Cau un cotxe amb quatre ocupants a les vies del tren al costat de l'Aeroport de Sabadell Redacció
L'afició arlequinada és la gran protagonista a Olot
- El Sabadell se salva amb un doblet de Pol i desferma la festa a Olot (0-2)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
19 de maig de 2019 a
les 11:16
Actualitzat el
19 de maig de 2019 a les
17:22
Prop de 1.500. Una xifra màgica. L'afició arlequinada és la gran protagonista a Olot, un desplaçament que passarà, amb tots els honors, a la història del club. Només a Binéfar, la temporada 83/84, es va superar aquesta xifra a Segona B i llavors era per lluitar per l'ascens a Segona A. Ara els fidels arlequinats s'han bolcat per evitar el descens a Tercera Divisió. El Sabadell se salva si guanya, però si empata o perd quedarà en mans de Castelló i Teruel.
Han arribat amb els 7 autocars organitzats des del club i amb molts cotxes particulars. La majoria ha dinat a la capital de la Garrotxa. I després s'han desplaçat al Municipal olotí per donar ànims i esperonar als jugadors d'Antonio Hidalgo en la seva arribada amb el bus. S'han viscut escenes de gran emotivitat. Els seguidors, malgrat la situació de l'equip, mai han abandonat i avui ho han demostrat amb aquest massiu desplaçament. Per deferència de la UE Olot, els aficionats sabadellencs han quedat ubicats en la zona on habitualment es col·loca l'afició local. Tot en un ambient de gran esportivitat i germanor.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Han arribat amb els 7 autocars organitzats des del club i amb molts cotxes particulars. La majoria ha dinat a la capital de la Garrotxa. I després s'han desplaçat al Municipal olotí per donar ànims i esperonar als jugadors d'Antonio Hidalgo en la seva arribada amb el bus. S'han viscut escenes de gran emotivitat. Els seguidors, malgrat la situació de l'equip, mai han abandonat i avui ho han demostrat amb aquest massiu desplaçament. Per deferència de la UE Olot, els aficionats sabadellencs han quedat ubicats en la zona on habitualment es col·loca l'afició local. Tot en un ambient de gran esportivitat i germanor.
Notícies recomenades
-
Esports
Lucas Viale renova per dues temporades més com a director esportiu del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell ja pensa en la Lliga Hypermotion: rivals, dates i tot el que cal saber
-
Esports
25 nedadors del CN Sabadell busquen un lloc a l'Europeu de París
-
Esports
Nona Pérez torna a casa tres anys després
-
Esports
Punt final a l'etapa d'Òscar Garcia Junyent a l'Ajax d'Amsterdam
-
Esports
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió"