Ara a portada
-
Esports Un gol a dos segons pel final priva l'Astralpool CN Sabadell de la seva vuitena Champions Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell L'Ajuntament de Sabadell va executar 30,7 milions en obres l’any 2024, un 32% del previst Albert Acín Serra
-
-
Sabadell Heroi sense capa, feina "de formigueta" i vitalitat: així és el Pepe de la Creu Roja Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El sabadellenc David de la Cruz escala al segon lloc de la Vuelta

- El temps: cap de setmana estival

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 29 d’agost de 2019 a les 17:26
Actualitzat el 30 d’agost de 2019 a les 13:41
Molt a prop. El ciclista sabadellenc David de la Cruz, de l'equip Team Ineos, ha estat un dels grans protagonistes de la sisena etapa de la Vuelta a Espanya, entre Mora de Rubidos i Ares del Maestrat, al País Valencià. Ha acabat novè, però durant alguns minuts s'ha convertit en líder virtual de la ronda i finalment ha escalat a la segona posició de la general, només a 38 segons del nou líder, el belga Dylan Teuns (Bahrain Merida).
De la Cruz s'ha colat en una escapada juntament amb nou corredors que han mantingut el tipus fins a arribar a la pujada de 8 quilòmetres a Ares del Maestrat. El grup s'ha disgregat i dos corredors han agafat les regnes de la prova, l'espanyol Jesús Herrada i el belga Dylan Teuns. De la Cruz ha perdut pistonada, encara que s'ha mantingut en el grup de perseguidors. Herrada s'ha imposat amb 7 segons de diferència. El sabadellenc ha arribat en novè lloc a 50 segons del guanyador.
La general ha patit canvis notables i Teuns s'ha convertit en el nou propietari del mallot vermell. De la Cruz és ara segon de la general a 38 segons del líder i ha demostrat que es troba en un bon moment després dels problemes patits durant aquest 2019. Cal recordar que va ser inscrit en la ronda espanyola in extremis després de no entrar en la llista inicial. Ha estat a prop, doncs, de repetir les sensacions de l'any 2016, quan va guanyar l'etapa en l'Alt del Naranco asturià i es va convertir en líder de la Vuelta durant una jornada. Demà es disputa la setena etapa entre Onda i Mas de la Costa, encara a la zona de Llevant.
Notícies recomenades
-
Esports L’OAR Gràcia es fa fort al Boccaccio i segella el pas cap a la fase d’ascens
-
Esports Una final pel 'play-off': el CE Sabadell visita l'Antonio Puchades amb tot en joc
-
Esports Caixa o faixa per al Mercantil a Girona
-
Esports L'Astralpool CN Sabadell conquereix l'infern grec i lluitarà per la seva vuitena Champions