ARA A PORTADA
Els motius d'un premi periodístic per al sabadellenc Àxel Torres
- El temps: la calma després de la tempesta
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 04 de setembre de 2019 a les 19:18
Actualitzat el 04 de setembre de 2019 a les 20:35
No era cap concurs especial, sinó un Premi que concedeix, des de fa deu anys, el Sevilla FC en memòria del periodista José Antonio Blázquez. Habitualment va lligat a algun article, reportatge o crònica relacionada directament amb el club de Nervión. Aquesta vegada, però, el reconeixement va tenir un caràcter una mica atípic i amb gust sabadellenc. El guanyador va ser el periodista sabadellenc, ara comentarista a Movistar, Àxel Torres, també conseller del Centre d'Esports Sabadell.
Per què li van concedir el Premi José Antonio Blázquez? Doncs per un article que va escriure a El Periódico de Catalunya l'endemà de la tràgica mort de José Antonio Reyes, un futbolista que va ser una referència del Sevilla. Però va ser un article diferent. Lluny de caure en el dramatisme de la situació, l'Àxel va voler centrar-se en la figura d'un jugador especial. "Vaig relacionar els seus orígens amb la seva manera de jugar, el sentit festiu del futbol que practicava Reyes. Era un jugador cultural, del carrer, que es feia estimar més enllà de la samarreta", explica el periodista 'arlequinat'.
L'Àxel no coneixia personalment el futbolista d'Utrera, però tenia força informació de persones del seu entorn i, sobretot, de Cesc Fàbregas, amb qui va coincidir en l'etapa de Reyes a l'Arsenal.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell més gris de la temporada empata a zero davant del Tarazona
-
Esports
Posada de llarg del Sabadell BQ Vallès en la seva cinquena temporada
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell suma tres punts per una alinenació indeguda del Nàstic
-
Esports
Victòria als despatxos del FS Sabadell Femení, que agafa aire i puja fins al vuitè lloc
-
Esports
El retorn de Judith Forca marca la prèvia del derbi vallesà de la Champions per a l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell, a mantenir la dinàmica amb l'efectivitat com a assignatura pendent