ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
- L'atur registra una baixada de 164 persones
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
26 de setembre de 2019 a
les 19:03
Actualitzat el
27 de setembre de 2019 a les
20:39
El partit Orihuela-Sabadell es disputarà definitivament al Municipal de Los Arcos. El club arlequinat esperava alguna notificació de la Federació Espanyola garantint la disputa del partit i aquest divendres, a primera hora de la tarda, es va produir, donant llum verda al recinte escorpí després de l'informe positiu rebut des de la Federació Valenciana.
De fet, la plantilla oriolana ha entrenat aquest divendres i ho farà també el dissabte. En fotos que s'han penjat a les xarxes, es pot veure una gespa molt malmesa i amb nombroses clapes. El pitjor és a la zona dels laterals, amb fang acumulat. De totes maneres, des de l'ens federatiu estatal es considera "apte" l'escenari per poder jugar un partit de futbol. Molt contrari es mostrava el tècnic del Centre d'Esports, Antonio Hidalgo, en la prèvia. Ell apostava per la "suspensió i buscar una alternativa més endavant. Però la Federació té unes normes i les hem d'acatar", va subratllar.
Una graderia de Los Arcos estarà tancada i afectarà un bon nombre de socis del club, que hauran de ser col·locats en una altra zona del camp. Tampoc es pot utilitzar l'accés habitual de vestidors a causa de les importants esquerdes que van deixar els aiguats. L'expedició arlequinada afrontarà aquest dissabte al migdia el desplaçament més llarg de la temporada amb l'objectiu de centrar-se només en el partit i deixar de banda el precari estat del terreny de joc.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El sabadellenc Aleix Gómez, en el set ideal de la Champions d'handbol
-
Esports
Un regal d’aniversari que li va canviar la vida: "Només vull que la següent fletxa sigui millor que l’anterior"
-
Esports
De Sabadell al Tour de França: bicicletes per explicar dos segles d'història
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell assegura la porteria amb la incorporació de Martina Terré
-
Esports
Multa i tancament parcial de la Nova Creu Alta per la invasió de camp en l'ascens del CE Sabadell
-
Esports
Lucas Viale renova per dues temporades més com a director esportiu del CE Sabadell