ARA A PORTADA
Queralt Castellet es posa el públic de 'La Resistencia' a la butxaca

- Cinc ferits en un accident múltiple a la C-58 a Sabadell
Publicat el 30 d’octubre de 2019 a les 11:14
Actualitzat el 03 de novembre de 2019 a les 19:31
La rider sabadellenca Queralt Castellet ha estat la convidada aquest dimarts del programa La Resistencia de Movistar+, per on ja han passat altres veïns de Sabadell com l'esportista Kilian Jornet, la waterpolista Laura Ester o el cantant Albert Pla. De fet, la presència de Castellet al plató i la referència a la capital vallesana va arrencar un crit de suport entre el públic que va sorprendre el mateix presentador, David Broncano.
En l'entrevista, Castellet repassa el seu palmarès més recent, en què destaca el subcampionat del món de half-pipe, aconseguit el gener a Suïssa, però també té marge per demostrar tenir cintura a l'hora no només d'esquivar les preguntes de Broncano, sinó també de respondre-les, fent broma sobre els seus ingressos o els cops que practica sexe al cap del mes.
Amb tot, la rider va aconseguir posar-se el públic a la butxaca amb una capacitat de reacció i una sintonia amb Broncano que va deixar bons moments en els 20 minuts d'entrevista.
Notícies recomenades
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong
-
Esports El CNS vòlei masculí, segon a la Lliga Catalana