ARA A PORTADA
Iker Pajares: "El Mundial va ser un malson, vaig quedar molt tocat"
- Lleu repunt del mercuri
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
15 de novembre de 2019 a
les 17:52
El jugador sabadellenc Iker Pajares va viure una experiència molt amarga en el recent Mundial d'esquaix celebrat a Doha. Arribava amb moltes esperances de fer un bon campionat i, a més, va sortir afavorit en el sorteig del quadre, el més assequible a priori. En la primera ronda davant es va enfrontar al pakistanès Azlan Amjad, un rival teòricament molt inferior. De fet, l'Iker manava amb autoritat en el marcador i la victòria semblava a la butxaca. De manera imprevista, tot se'n va anar a orris. Una forta pilotada del sabadellenc es va estavellar, de manera fortuïta, en els testicles del seu rival, que va caure rodó a terra i va necessitar les assistències per abandonar la pista i retirar-se.
L'àrbitre va decidir desqualificar al jugador del Malibú Esportiu davant la seva incredulitat. "És la primera vegada que passa una situació així i no hi ha cap reglamentació que parli de desqualificació. Va ser totalment involuntari. No vaig tenir dret a cap recurs. En aquells moments vaig sentir molta impotència i ràbia, per no poder fer-hi res", explica l'Iker després d'uns dies de reflexió a casa seva. De fet, admet que "vaig quedar molt tocat i mentalment m'ha costat tirar endavant. Anava amb moltes ganes a aquest Mundial, en bona forma i disposat a fer alguna cosa important. El quadre també m'afavoria. No és el mateix quedar fora perquè el rival et supera o per una lesió que per una decisió arbitral que considero totalment injustificada. Ha estat molt dur de digerir".
L'Iker vol passar pàgina d'aquest infortunat episodi i ara ja està centrat en el seu nou compromís a partir del 19 de novembre. Es tracta de l'Open de Londres, una de les proves del circuit més prestigioses, on el seu objectiu serà sumar punts i continuar pujant posicions en el rànquing mundial. Ara es troba en el número 35 -el millor que ha ostentat mai-, només un per sota de Borja Golan. Aviat es pot convertir, doncs, en el millor jugador espanyol del circuit PSA.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
La Corro Contra el Càncer i el Parc Taulí, units en la lluita contra el càncer d’endometri: “Sabem quines eines necessitem”
-
Esports
David Palma i Quim Colet s'acomiaden del CN Sabadell: "Són part de la nostra història"
-
Esports
El CE Sabadell tanca la jornada a només un punt del lideratge tot i la derrota de divendres
-
Esports
El CN Sabadell colpeja primer en el 'play-off' amb una treballada victòria a Múrcia
-
Esports
Iliyan Radulov guanya el quart torneig ITF del Cercle Sabadellès
-
Esports
El filial del CE Sabadell lluitarà fins al final pel 'play-off'