ARA A PORTADA
Hidalgo: "Era important tornar a deixar la porteria a 0"
- El govern condemna el feminicidi a Terrassa
Publicat el
19 de gener de 2020 a
les 20:17
Actualitzat el
19 de gener de 2020 a les
20:33
Les reaccions del tècnic del CE Sabadell, Antonio Hidalgo, i dels jugadors Boris Garrós i Josu Ozkoidi després de la victòria davant el Llevant B (1-0).
Sobre el guió del partit: "Com sempre hi ha partits dins els partits. Ells han començat bé, en bona part, amb la posició del Giorgi. Nosaltres prevèiem que no jugués tan endarrerit i això ens ha desajustat. Ells han tingut pilota i ens ha costat anar a dalt. Un cop hem aconseguit ajustar-jos, hem estat superiors. Tot i que no hi ha hagut massa ocasions, han passat a l'àrea del Llevant. Després del gol hem patit més del compte tot i que no han generat gaires ocasions. Hem de tenir més la pilota i tancar els partits. Important tornar a deixar la porteria a 0".
Els últims sis punts amb gols a pilota aturada: "Ens ha donat els seus fruits gràcies als bons llançadors que tenim. Però, compte, que també s'han de valorar les bones sortides que hem fet des del darrere".
Líders amb quatre punts de marge: "No em dóna tranquil·litat anar quatre punts per endavant. Això no para i hem de continuar pensant que ens queda molt per fer".
Titularitat i gol de Boris Garrós: "Va arribar i es va lesionar però jo sabia que ens donaria molt. Avui ens ha donat moltes coses, entre altres, molta interpretació per a cada moment, quedar-se la pilota quan feia falta i gol. Al final, els davanters viuen del gol i és molt important per nosaltres".
Exigència tàctica: "Abans del partit prevèiem una cosa però han fet una variant. Nosaltres esperàvem que només hi hagués el Bernal amb l'Ángel i el Boni i en els primers 10 minuts han estat millors. Ens ha costat veure-ho però entre tots, amb la gent del cos tècnic, ens hem adaptat ràpidament.
Millor assistència de la temporada: "Jo sempre ho dic: nosaltres juguem pels que no fallen mai passi el que passi o estiguem on estiguem. El que vulgui afegir-se, benvingut serà. Esperem que cada cop siguin més. A veure si es desperta el sentiment en aquesta ciutat perquè els jugadors ho estan donant tot, com seguiran fent".
El Debut Heber Pena: "Tot just acaba d'arribar i encara s'ha d'adaptar. És una solució molt bona pel costat esquerra. Depenent del tipus de partit serà molt importnat per nosaltres".
El debut de Marc Bellalta: "El Marc és un jugador excepcional i ha entrat en un moment que no era gens fàcil. Volia igualar els seus tres davanters donant entrada al Marc i jugar amb tres migcampistes".
Notícies recomenades
-
Esports
Fatu Diallo es queda a tocar del podi en la seva estrena en un estatal absolut
-
Esports
Set medalles per al CN Sabadell en el Campionat de Catalunya d'artística
-
Esports
Doble victòria de l'OAR Gràcia al Boccaccio, però sanció de quatre punts per al femení
-
Esports
El CE Sabadell empata a zero a Cartagena en un duel molt competit
-
Esports
Raúl Rota es confirma com a gran triomfador del cap de setmana de ciclisme a la ciutat
-
Esports
Podi sabadellenc al Trofeu Joan Escolà amb domini total dels corredors locals