ARA A PORTADA
-
Queixes per la recollida pneumàtica al Centre de Sabadell: “Les bústies estan sempre plenes” Marta Ordóñez
-
Ingeborg Porcar: "Hem construït una seguretat excessiva que ens ha fet creure gairebé immortals" Marc Béjar Permanyer
-
-
-
Set curiositats de la romeria dels Ballesteros a Sabadell: de la Mezquita feta carrossa als 50 litres de xocolata Marta Ordóñez
Ball d'horaris del Sabadell per començar el 2021: dos dilluns de lliga entre la Copa

- La mobilitat fora de comarca per visitar familiars es limita del 23 de desembre al 6 de gener

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 18 de desembre de 2020 a les 19:46
El Sabadell, que tanca l'any futbolístic aquest dissabte (16 hores) contra el Castelló a la Nova Creu Alta, no haurà disputat cap partit de lliga en divendres o dilluns en tot el 2020 d'ençà que ha tornat al futbol professional. Doncs l'inici del 2021 serà ben diferent. Es coneixia l'horari del primer partit davant el Girona, a Montilivi, el dilluns 4 de gener a les 18.30 hores. I ara s'hi afegeix la data de la 21a jornada que tanca la primera volta, contra el Lugo, a l'Estadi: es jugarà, segons ha fet oficial la LFP, el dilluns 11 a les 21.30 hores.
Dos dilluns seguits per començar l'any. Es podia preveure perquè entre aquests dos partits de lliga el Sabadell afronta la segona eliminatòria de la Copa del Rei a Eivissa davant la Peña Deportiva Santa Eulàlia i tot apunta que es jugarà el dijous per poder tenir més marge de descans. "El millor del sorteig és el còmode desplaçament", reconeixia Antonio Hidalgo. El destí ha emparellat el conjunt arlequinat amb dos equips de l'illa eivissenca de manera consecutiva. Això sí, la Peña Deportiva tindrà un nivell superior al CD Ibiza Islas Pitiusas i també es notarà un canvi notable en la superfície de la gespa artificial. Can Misses és d'última generació i en el cas de la Peña Deportiva suma molts anys. De fet, és la mateixa de quan el Sabadell hi va jugar per primera vegada, la temporada 2008/09 i va caure per un rotund 4-0.
Notícies recomenades
-
Esports El retorn a Ipurua d'Agustín Fernández catorze anys després: "quan estigui a la gespa m'emocionaré"
-
Esports Situació i objectius dels sabadellencs de Segona Catalana a una jornada per acabar la lliga
-
Esports Mor Ramón de Pablo Marañón, mite de l'època daurada del CE Sabadell
-
Esports Jesús Oviedo guanya la Copa del Rei de carabina en tres posicions
-
Esports El CNS Vòlei, campió d'Espanya cadet
-
Esports El FS Sabadell Femení goleja, però haurà d'esperar una setmana més per ser campió