Ja és un més. Álvaro Vázquez s'ha convertit en la gran novetat en la sessió d'aquest dijous del Centre d'Esports a l'Estadi Josep Molins. Després de signar el contracte i superar la revisió mèdica ahir, el davanter badaloní s'ha incorporat al grup i ha conegut els seus nous companys fins al 30 de juny. L'entrenament ha començat amb una sessió de vídeo i després han saltat a la gespa –bastant malmesa– de Sant Oleguer per fer els primers exercicis físics, pensant ja en la primera de la segona volta, que en el cas del Sabadell serà el diumenge 24 a Los Juegos del Mediterráneo, davant l'Almeria, un dels candidats a l'ascens. Per cert, en la següent jornada a la Nova Creu Alta, el conjunt arlequinat rebrà la visita del Logronyès el dilluns 1 de febrer a les 21 h, just el dia que es tanca el mercat d'hivern.
S'esperen més novetats i el director esportiu, José Manzanera, treballa en diferents possibilitats, amb l'objectiu de reforçar sobretot el mig del camp. Gairebé segur que s'intentarà repetir l'opció d'una cessió, maquinària habitual en les primeres operacions d'aquest mercat d'hivern a la lliga SmartBank. De moment, Antonio Hidalgo disposa d'una peça més a l'atac. Álvaro Vázquez, que serà presentat aquest divendres a l'Estadi, arriba amb ganes de reivindicar-se després d'una etapa grisa a l'Sporting de Gijón. El llop ve amb fam de gols. Aquest sobrenom, com expliquem avui a l'edició de paper del Diari de Sabadell, li ve per la fascinació del seu germà pels Wolves –l'equip anglès del Wolverhampton– que tenen l'escut del llop. Així el van començar a conèixer a l'Espanyol i el llop sempre l'ha acompanyat.ARA A PORTADA
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
Álvaro Vázquez ja entrena amb els seus nous companys
- Álvaro Vázquez ja entrena amb els seus nous companys
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
14 de gener de 2021 a
les 11:25
Actualitzat el
14 de gener de 2021 a les
11:45
Notícies recomenades
-
Esports
Pol Molins, or als 1.500 del Campionat Iberoamericà sub-20
-
Esports
Remuntada espectacular de Pepe Martí per a aconseguir la seva millor posició a la Fórmula E
-
Esports
Ferran Costa: "No érem els més guapos de la festa, però sempre hem tingut molt clar com volíem anar vestits"
-
Esports
Començar al bar fins a proclamar-se campió del món a Las Vegas: "Competir amb pressió em beneficia"
-
Esports
Paula Camus, reforç per a la boia de l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports
FOTOS | Bany de masses d'un CE Sabadell de Segona