ARA A PORTADA
- Coneix el tractament amb ozó per combatre el dolor de lesions múscul-esquelètiques
Publicat el
20 de febrer de 2021 a
les 19:58
Actualitzat el
21 de febrer de 2021 a les
20:59
Final apassionant al grup 3 de Tercera Nacional de Futsal. Els Grups Arrahona han tingut l'oportunitat de reprendre les possibilitats d'accedir a la fase d'ascens i, en el derbi sabadellenc s'ha imposat contundentment enfront del primer de la classificació, els Amics Pou Escorial, que ja tenia el bitllet a la butxaca.
Amics Pou ha començat amb molta garra i contundència com de costum. La primera meitat ha conclòs amb una victòria parcial 2-1. No obstant això, en aquesta ocasió, el líder no ha pogut mantenir-se sòlid enrere i ha vist com el partit se li ha anava escapant de les mans.
Amb molta personalitat, Grups Arrahona ha trobat el camí per a buscar i trobar el resultat necessari. Gens fàcil, i menys tenint en compte el rival de torn, però la realitat ha estat que aquesta vegada el Pou Escorial no ha pogut amb el seu rival i ha acabat caient 3-7.
Ha estat un derbi molt apassionant i disputat des del físic. Amb aquest resultat el Grups Arrahona manté les possibilitats d'arribar fins la tercera plaça, malgrat que encara hi ha partits per davant i s'han de donar diferents combinacions que ho facilitin. El més important és que continua viu.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell