ARA A PORTADA
-
-
Diners El nou Esclat de la rambla d'Ibèria: 18 milions d'euros d'inversió i vuitanta llocs de treball Manel Camps
-
Sabadell Manteniment, un nou túnel i intercanviadors: les demandes del Vallès per resoldre la crisi a Rodalies Albert Acín Serra
-
Badia del Vallès El barracó que va servir de primera pedra per a l'atenció mèdica d'un poble Marc Béjar Permanyer
-
Diari de Sabadell Sabadell surt al carrer per reivindicar una salut mental sense estigma i amb més oportunitats laborals Redacció
- Coneix el tractament amb ozó per combatre el dolor de lesions múscul-esquelètiques
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
21 de febrer de 2021 a
les 14:04
Actualitzat el
21 de febrer de 2021 a les
20:58
Objetiu aconseguit. O gairebé. El Club Natació Sabadell femení va fer un pas de gegant cap a les fases d'ascens i obre una bretxa notable al capdavant del seu grup després de la treballada victòria davant el Bordils, un dels seus perseguidors. Com s'esperava, va ser un partit complicat i marcat per la igualtat en tot moment. El primer set semblava decantar-se del cantó visitant, però una gran reacció de les nedadores va fer possible una meritòria remuntada fins a imposar-se per 26-24.
Va continuar la tònica d'equilibri i alternatives en els dos següents parcials. El Bordils es va emportar el segon per 23-25 i el Club el tercer per 25-21. En el quart, el conjunt d'Hugo Gotuzzo va mostrar les seves millors prestacions i no va donar cap opció: un 25-16 per sentenciar el duel i refermar la seva condició de líder, ara amb 7 punts d'avantatge sobre el Bordils i 5 sobre el Sant Cugat, que ocupa la segona posició i té un partit pendent.
El Club Natació masculí, per la seva banda, tenia un partit més tranquil contra el penúltim classificat, l'AE Aula, però els jugadors de Jordi Fernàndez van haver d'esforçar-se al màxim per evitar sorpreses. Així ho demostra l'ajustat 28-26 del primer set. Després van resoldre amb un còmo Jordi Fernàndezde 25-14 i un 26-24 en el tercer, tot per mantenir-se també com a líder indiscutible del seu grup. Les fases d'ascens estan una mica més a prop.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell, per terra, mar i aire amb un únic objectiu: sumar els tres punts a Ceuta
-
Esports
El CN Sabadell sobreviu a Santa Coloma i es guanya el bitllet per a la Copa d’Espanya
-
Esports
Tres del Club Natació i una sabadellenca, en el programa 'Objectiu Final Olímpica 2028' de la RFEN
-
Esports
Enric Arnella, nou entrenador de l'Astralpool CN Sabadell femení: "El nostre objectiu és lluitar per guanyar tots els títols"
-
Esports
La primera titularitat d'Obolskii en un any i mig: "Estic molt agraït al cos tècnic, però he de respondre més i millor"
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell masculí s'estrena a la Champions amb una treballada victòria a Montenegro