ARA A PORTADA
-
El talent sènior truca a la porta: "El col·lectiu 45+ aporta experiència, actitud i compromís" Manel Camps
-
Sabadell balla al ritme de sevillanes: "La Romeria de San Sebastián de los Ballesteros fa 50 anys" Marta Ordóñez
-
El CE Sabadell cau davant de l'Antequera i es queda sense opcions d'ascens directe Marc Segarra Rodríguez
-
-
El Mercantil no passa de l'empat i haurà de lluitar per la permanència (1-1)
- La llei que rebaixa i congela els nous lloguers complirà mig any en vigor
Publicat el
28 de febrer de 2021 a
les 16:22
El conjunt mercntilista ha igualat davant del Mataró en el Municipal d’Arraona-Merinalsi s 'ha quedat matemàticament sense opcions d'acabar entre els cinc primers equips de la classificació. Això l'obliga a lluitar per la permanència en la segona fase de la competició. Ha estat un partit molt igualat. Cadascun amb el seu estil, intentant reduir els punts forts del rival. El resultat és just, però cal tenir molt en compte el desenvolupament del joc. Durant la primera meitat ha donat la sensació que els visitants han proposat una mica més, però l'equip de Daniel López ha tingut les millors ocasions de gol, malgrat que no s’ha aconseguit ser prou determinant.
A la represa la dinàmica ha estat similar, però el Mercantil ha posat una marxa més i en el minut 55 ha arribat el gol local a través de Joel Castilla. El grup s'ha sentit amb confiança i l'1-0 ha reflectit la petita superioritat que hi ha hagut fins al moment. No obstant això, tot s'ha començat a torçar i amb la col·laboració d'un arbitratge pèssim, per errors tant d'un costat com d'un altre, Kevin Gómez s'ha anat expulsat injustament, ja que la segona groga mostrada per l'àrbitre no ha estat una jugada per a tal penalització.
Pocs minuts més tard ha arribat el gol de l'empat del Marató obra d'Iker Garcia. Després de l'expulsió, el Mercantil ha anat perdent forces i veure la igualtat en el marcador ha estat qüestió de temps. Amb aquest resultat el Mercantil no té possibilitats de classificar-se entre els millors. Diumenge que ve dia 7 de març visitarà al Jabac Terrassa. Sumar punts és important perquè s'acumulen a la segonda fase per mantenir-se a Lliga Nacional.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Sabadell s'acomiada del 'play-off' d'ascens a Segona
-
Esports
El CN Sabadell guanya el CN Barcelona i recupera el factor piscina a la semifinal de la lliga
-
Esports
El CE Sabadell afronta la penúltima final de la lliga en un ambient de gala
-
Esports
Cinc medalles del Dojo Sabadell a l'Europeu de Trikala
-
Esports
El llegat d'Antoni Coret a l'handbol de Sabadell
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell busca una remuntada impossible al Pireu