ARA A PORTADA
El Mercantil cau davant del Gimnastic B i perd la categoria (0-3)
- Chus Oviedo fa història amb el seu bronze al Campionat d'Europa de tir
Publicat el
22 de maig de 2021 a
les 20:10
Actualitzat el
22 de maig de 2021 a les
20:29
Nova decepció. El Mercantil ha perdut novament, aquesta vegada davant del Gimnastic B i descendeix de categoria. L'any que ve ja no jugarà en Lliga Nacional.
S'ha vist un reflex de tota la temporada: un Mercantil que ha mostrat intencions que no ha sabut dur a terme en cap moment. La falta de profunditat, de fluïdesa en el joc i solidesa defensiva, sumat als errors garrafals que condemnen a l'equip, han estat les principals causes perquè el conjunt sabadellenc no hagués pogut mantenir en la categoria.
Tocarà reflexionar, tocarà revertir la situació de la institució que sens dubte ha perdut el respecte que ha tingut durant tota la seva història: la de lluita, supervivència i competitivitat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
25 nedadors del CN Sabadell busquen un lloc a l'Europeu de París
-
Esports
Nona Pérez torna a casa tres anys després
-
Esports
Punt final a l'etapa d'Òscar Garcia Junyent a l'Ajax d'Amsterdam
-
Esports
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió"
-
Esports
Pol Molins, or als 1.500 del Campionat Iberoamericà sub-20
-
Esports
Remuntada espectacular de Pepe Martí per a aconseguir la seva millor posició a la Fórmula E