ARA A PORTADA
-
El nou aparcament de l'Eix Macià serà gratuït i estarà acabat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
Els usuaris, en contra de l'estat actual de l'aparcament de l'Eix Macià: "Hi fallen moltes coses!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Els empresaris de Can Roqueta tornen a denunciar l'estat del polígon: "Voreres brutes, deixalles acumulades i vegetació que creix de manera descontrolada" Manel Camps
-
Stäubli obre les portes de la seva empresa: inspirar futurs professionals i explicar el seu impacte internacional Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Kawtar Amzzane, guanyadora d'un premi de ciència amb un treball "brillant" sobre l'Alzheimer: "M'ha inspirat pel futur" Sergi Gonzàlez Reginaldo
L'OAR Gràcia femení inicia una temporada de transició davant el Sant Joan Despí
- Salut tanca els punts de vacunació de Sabadell
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
17 de setembre de 2021 a
les 19:07
La Divisió d'Honor Plata femenina d'handbol aixeca el teló aquest cap de setmana en una temporada atípica i de transició. L'OAR Gràcia de Carol Carmona debuta al pavelló municipal del carrer Boccacio el diumenge (18.05 h) davant el Sant Joan Despí.
Després d’aconseguir la permanència amb gran solvència la passada temporada, ara l’OAR Gràcia afronta un curs marcat per les reestructuracions de les categories que vol equiparar el femení amb el masculí. A conseqüència d’això, només els dos millors de cada grup i els dos millors tercers tindran accés a la nova divisió de plata i la resta baixarà a la tercera categoria estatal. L’entrenadora del conjunt gracienc, Carol Carmona, però, prefereix centrar-se en el dia a dia. “La nostra mentalitat serà el partit a partit. Hem treballat molt fort aquesta pretemporada amb la idea d’arribar a l’inici de lliga en bones condicions. Crec que ho hem aconseguit”, reflexiona.
Bons reforços
Mantenir-se a la Divisió de Plata ha costat suor i llàgrimes en temporades precedents. Fins i tot en algun cas es va aconseguir als despatxos. La temporada anterior l’equip va fer un pas endavant esportivament i ara, la Carol admet que “tenim un bloc més fort. Les incorporacions han augmentat el nivell de la plantilla. Han arribat dues jugadores de La Roca i una del Mataró a més de la brasilera Gabri Romero que ha jugat a la màxima categoria”. Ho va fer al San José Lanzarorote i també va militar a l’Alcobendas i Granollers. Ara, per circumstàncies, s’ha traslladat a Barcelona i va acceptar la proposta de l’OAR.
“La permanència és sempre el nostre principal objectiu, però volem acabar el més amunt possible. Sabem que serà complicat perquè hi ha rivals d’altíssim nivell que lluitaran per l’ascens a la nova segona categoria. Nosaltres no renunciarem a res i si es presenta l’ocasió intentarem aprofitar-la”, diu la Carol. De moment, se centra en el duel d’aquest diumenge contra el Sant Joan Despí. “Sempre és important començar bé per agafar confiança. El més important és fer les coses com s’han fet durant la pretemporada”.
Notícies recomenades
-
Esports
Óscar Salguero, medallista mundial, metge i futur pare: "Els nervis del MIR són comparables als d’unes Olimpíades"
-
Esports
Carlos García: "Ja hem demostrat que podem competir en qualsevol escenari"
-
Esports
Sorteig molt dur per als equips del CN Sabadell a la Copa del Rei i la Reina de waterpolo
-
Esports
Cap de setmana de ciclisme de nivell a Sabadell i el Vallès
-
Esports
Els Diallo, la família sabadellenca d'origen guineà que brilla al món de l'esport
-
Esports
FOTOS | El Dojo Sabadell triomfa a l'Spanish Open de karate al pavelló del Nord