ARA A PORTADA
-
-
Sabadell Els bombers denuncien "problemes endèmics" i "situacions extremes" en les condicions laborals del cos Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Diversos centres educatius de Sabadell ja produeixen energia solar a les seves cobertes Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Diners Tesla porta a Sabadell una experiència de conducció autònoma gratuïta: consulta com fer-ho J. C. P.
-
Polinyà 'Conticinio' i el diccionari donen el bitllet de la final del Grand Prix a Polinyà Marc Béjar Permanyer
- Com seran els mercats del futur?
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
29 de setembre de 2021 a
les 13:50
Actualitzat el
29 de setembre de 2021 a les
20:30
La visita del líder Vila-real B aquest divendres (19 hores) s'interpreta com una oportunitat en el vestidor arlequinat, reconeixent la dificultat del partit. "Sabem que es tracta d'un gran equip que fa molt bé les coses, però hauria de ser el punt d'inflexió i encara més jugant a casa. Una victòria reforçaria l'estat d'ànim de l'equip". Així ho ha resumit el capità del Centre d'Esports, Aleix Coch. El central tarragoní considera que la plantilla té suficient experiència per saber gestionar l'actual situació. "Alguns companys han jugat a categories superiors i estan acostumats a aquesta mena de pressió".
També creu que fins ara, l'equip ha estat bé en molts conceptes: "No patim gaire perquè els rivals gairebé no ens fan ocasions i l'únic detall que ens falta és materialitzar les nostres. Sabem que cal millorar, però a vegades també és una qüestió de sort en determinats moments". El Vila-real significarà una autèntica prova de foc en aquest aspecte perquè arriba com a mínim golejat a la Nova Creu Alta. "És un líder gairebé excel·lent en totes les facetes. Concedeix molt poc i de mig camp en endavant té jugadors diferencials. La clau és fer el nostre joc i combatre'l a través de la possessió, que no puguin pensar gaire i no se sentin còmodes".
El fet de jugar en divendres pot restar ambient a les graderies just quan a Catalunya s'ha autoritzat el topall del 60% de l'aforament en els estadis a partir de 10.000 espectadors. En el cas de la Nova Creu Alta, significaria uns 7.000 ara mateix, una xifra que no s'arribarà en aquest partit. "No sembla el dia i l'hora idonis perquè vingui molta gent, però a nosaltres ens agrada veure l'Estadi com el dia del Barcelona B. Feia goig. I encara que vam perdre, l'equip ho nota i és un extra", subratlla Aleix Coch. Per cert, des del club i amb col·laboració de les Penyes, s'organitza un autocar pel pròxim desplaçament al Nou Estadi de Tarragona (dissabte, 9 d'octubre) al preu de 25 euros (inclou bus i entrada). Els interessats poden inscriure's a les oficines del club i les seus de les penyes. Abans, però, examen de nivell davant el líder.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Els calendaris i grups del futbol territorial, en clau sabadellenca
-
Esports
Pere Pons: "Tinc unes ganes boges de debutar a la Nova Creu Alta"
-
Esports
Ferran Costa: "L'equip ha fet un partit molt seriós i competitiu. Només ens ha faltat el gol"
-
Esports
La sabadellenca Ona Jurado, subcampiona del món U18
-
Esports
El CE Sabadell es queda sense gol i empata a zero davant del Castellón
-
Esports
El CE Sabadell, a confirmar les bones sensacions en una nova sortida de nivell