ARA A PORTADA
Doble derrota del Club Natació Sabadell a Les Naus
- La tornada a la normalitat també es trasllada al cementiri en la celebració de Tots Sants
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 30 d’octubre de 2021 a les 20:47
Tampoc. Se li resisteix la victòria al Club Natació Sabadell de vòlei a la SuperLliga-2. En el doble compromís a Les Naus, els dos conjunts sèniors han caigut davant rivals amb més experiència a la categoria. El masculí s'ha vist superat pel Mediterráneo Castelló (0-3) en un duel marcat pels problemes amb la recepció i el bloqueig dels locals en el primer set (18-25).
Ha millorat les seves prestacions l'equip dirigit per David Martín, però no ha estat suficient per escurçar diferències en el segon (20-25) i el tercer ha estat el més igualat, amb opcions dels nedadors per almenys forçar un quart set. Finalment, els de Castelló han sentenciat amb un ajustat 23-25 per endur-se la victòria deixant en blanc el conjunt sabadellenc.
El Club Natació femení ha sortit molt endollat al seu partit contra el CV Esplugues i el 25-23 inicial feia pensar en la primera gran alegria de la temporada. No ha estat així. Ha reaccionat el conjunt del Baix Llobregat de manera contundent i ha liquidat el duel amb un triple 15-25 gairebé inapel·lable. Tocarà esperar.
Notícies recomenades
-
Esports
Pau Morilla-Giner: "Esperava que ens donessin el benefici del dubte. No acabem d'arribar al club, tothom sap les nostres intencions"
-
Esports
El CN Sabadell triomfa en el Campionat d'Espanya en piscina curta
-
Esports
El CN Sabadell s'acosta a la zona de 'play-off' amb el tercer triomf consecutiu
-
Esports
L'OAR masculí es retroba amb el triomf a la pista del segon classificat
-
Esports
Doble victòria al 'tie-break' dels sèniors del CNS Vòlei
-
Esports
FOTOS | La Cursa 'Beat for Life' del Club reuneix gairebé 700 corredors en una edició de rècord