ARA A PORTADA
Hidalgo: "Em veig amb forces de continuar treballant"
- La tornada a la normalitat també es trasllada al cementiri en la celebració de Tots Sants
Publicat el 31 d’octubre de 2021 a les 19:55
Actualitzat el 31 d’octubre de 2021 a les 19:59
Les valoracions del tècnic arlequinat després de l'empat davant l'UCAM Múrcia (1-1).
Valoració del partit: "És un equip que no ha sortit del seu camp. Hem estat superiors, però no fas gols. Hem tirat un penal i ha anat fora. El resum és aquest. ".
Sensació ara mateix: "El meu sentiment és fotut. Veus que fas moltes coses bé, que ets superior al rival, guanyant la partida, i no materialitzes el que tens".
Quina és la solució?: "És un moment difícil. En els meus anys de futbol no ho havia vist massa vegades. S'ha d'arribar al cap dels jugadors i fer-los veure que no són tan dolents com pugui semblar. Donar eines per als jugadors i materialitzar les jugades".
Sobre la 'final' d'avui, continua Antonio Hidalgo a la banqueta del CE Sabadell?: Aquestes qüestions no les he de respondre jo".
Et veus en forces de continuar?: "Jo sempre em veig amb forces de continuar treballant".
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell vol donar una gran passa cap als quarts de la Champions
-
Esports
L'experiència d'una sabadellenca al primer Mundial femení de futbol sala: "Em sentia com una estrella del rock"
-
Esports
El CE Sabadell guanya el Cornellà en els penals i es classifica per als quarts de Copa Catalunya
-
Esports
Tres sabadellencs, campions d'Espanya de Jujitsu a Sevilla
-
Esports
El CNS Tennis Taula triomfa en el torneig classificatori per edats
-
Esports
La Copa Catalunya, oportunitat per als menys habituals al CE Sabadell