Dol al Can Rull Rómulo Tronchoni per la mort de Luis del Valle, un dels històrics de l'entitat, als 88 anys. El club ha lamentat la pèrdua a través d'un comunicat a xarxes socials. "El seu compromís i amor pel Can Rull sempre viuran en el nostre cor. Gràcies per tot, Luis. No t’oblidarem mai", diu el missatge publicat a l'Instagram.
Del Valle va ser un dels impulsors de les dues fusions que van finalitzar amb la creació del club actual. Primer com a president del Rómulo, quan es va unir a la Peña Tronchoni l'any 1988 i, anys després, el 1999, quan es van ajuntar amb el Can Rull, aleshores liderat per Paco Herrera, en la unió que va formalitzar el club que competeix en l'actualitat. "Va costar. Érem dos clubs amb molta rivalitat i els primers anys no va ser fàcil barrejar equips, com tampoc decidir el nom. Can Rull havia d'anar davant perquè així es diu el barri. Tot el que vam fer era per la canalla, per tenir un club fort i estable", recordava Herrera en una entrevista al Diari de fa unes setmanes.
Del Valle va ser el primer president del nou club i un dels principals encarregats d'impulsar i consolidar el projecte al barri. Va encapçalar la junta fins a l'any 2003 i va continuar lligat la resta de la seva vida. El seu fill i el seu net també van formar part del Can Rull RT com a jugadors. La cerimònia en què els familiars, amics i propers acomiadaran Luis del Valle és avui dijous a les 16:30 al tanatori de Sabadell.