ARA A PORTADA
-
Sabadell Queixes entre famílies del nord per una trentena d'alumnes sense plaça a l'institut Joan Oliver: "Que obrin una línia" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
Sabadell Una apagada al Centre de Sabadell deixa diversos establiments sense electricitat Aleix Pujadas Carreras | Marta Ordóñez
-
Sabadell FOTOS | Una cinquantena de persones irrompen al vestíbul del Parc Taulí contra les llistes d'espera sanitàries Sergi Gonzàlez Reginaldo
- El FS Sabadell Femení continua en ratxa i guanya a l'últim sospir (3-2)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
13 de novembre de 2021 a
les 16:40
Actualitzat el
13 de novembre de 2021 a les
22:42
Missió impossible. El Club de Tennis Sabadell no ha pogut mantenir-se a la màxima categoria del tennis estatal. Ha perdut de manera clara i inapel·lable davant el C.T. Múrcia en el duel decisiu per evitar la plaça de descens directe. El 4-0 final confirma la superioritat de l'amfitrió, amb jugadores de rànquing molt superior. De fet, els parcials també han estat prou contundents.
Celia Cerviño ha caigut davant Nuria Parrizas, 1-6, 0-6; Emily Seybold contra Nuria Brancaccio, 2-6, 3-6; Ma José Luque davant Alba Carrillo, 1-6, 1-6; i Anna Miguel contra Alba Rey, 1-6, 2-6. La possibilitat de forçar els dobles s'ha esvaït molt aviat i l'equip capitanejat per la sabadellenca Yolanda Clemot ha hagut de claudicar. La derrota en la primera eliminatòria del Campionat d'Espanya contra l'Stadium Casablanca (1-3) el va condemnar a un encreuament molt complicat davant el potent C.T. Múrcia, que encara haurà de defensar la categoria a la promoció.
Després d'aquest descens, la direcció esportiva de l'entitat farà un canvi de rumb i tornarà a confiar en jugadores de la casa per afrontar la nova temporada a la segona categoria del tennis nacional. En aquesta edició també s'ha notat negativament la baixa de la número 1, Georgina Garcia, qui pateix una lesió i no podrà tornar a les pistes fins a l'any vinent. Acaba una etapa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Triple presentació de waterpolistes nacionals a l'Astralpool CN Sabadell: "Volem guanyar tots els títols"
-
Esports
El traspàs entre el Betis i l'Sporting de Portugal que deixarà uns 360.000 euros al CE Sabadell
-
Esports
Alain Ribeiro, primer fitxatge del CE Sabadell per a la Lliga Hypermotion
-
Esports
La sabadellenca que debutarà a la Nations League: "És la primera vegada que competeixo en aquest format"
-
Esports
El calendari complet del CE Sabadell en el seu retorn a la Lliga Hypermotion
-
Esports
Ferran Costa renova amb el CE Sabadell fins al 2028