ARA A PORTADA
El Club Natació femení de vòlei només aguanta dos sets (0-3)
El conjunt sabadellenc s'ha vist superat pel Toyota Team's Sant Just i s'allunya de la zona de permanència
- Un 8% dels sabadellencs s'han contagiat de Covid des de Nadal
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
15 de gener de 2022 a
les 21:03
Només dos sets. El Club Natació Sabadell femení ha caigut davant el Toyota Team's (0-3) després d'un partit en el qual ha decidit la regularitat de les visitants en els moments decisius. Les noies d'Alberto Avellaneda han estat a un bon nivell en el primer set, que s'hauria pogut decantar del seu cantó, però en el tram final s'han esvaït totes les opcions per un ajustat 22-25.
El segon també ha mantingut una gran igualtat de forces, però el desenllaç ha estat el mateix. El conjunt de Sant Just ha sabut administrar el seu avantatge per sentenciar per un 20-25. Això ha fet mal anímicament i les nedadores s'han vist clarament superades en el tercer set (13-25) per certificar la victòria per un clar 0-3.
Amb aquesta derrota, el Club Natació veu més lluny la zona de permanència. Tenint en compte que baixen dos equips, ara la salvació queda a cinc punts. Encara queda molta competició per escurçar diferències. La pròxima oportunitat serà a la pista del Heidelberg Volkswagen. Per la seva banda, el masculí, després de perdre en el partit pendent contra el Torredembarra la setmana anterior (1-3), ha descansat aquesta jornada.
Notícies recomenades
-
Esports
Rodri Escudero: "Quan quedin tres o quatre partits ja farem càlculs, és molt d'hora per mirar què fan els altres"
-
Esports
Fatu Diallo es queda a tocar del podi en la seva estrena en un estatal absolut
-
Esports
Set medalles per al CN Sabadell en el Campionat de Catalunya d'artística
-
Esports
Doble victòria de l'OAR Gràcia al Boccaccio, però sanció de quatre punts per al femení
-
Esports
El CE Sabadell empata a zero a Cartagena en un duel molt competit
-
Esports
Raúl Rota es confirma com a gran triomfador del cap de setmana de ciclisme a la ciutat