ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
El Sabadell acabarà la primera volta en descens... i dos partits pendents
Esports
L'equip de Pedro Munitis afrontarà quatre partits en només 12 dies, tres dels quals seran a la Nova Creu Alta
- Quatre de cada deu sabadellencs ja ha rebut la tercera dosi de la vacuna contra la Covid
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
21 de gener de 2022 a
les 18:52
L'Albacete-Sabadell és l'únic partit de la 19a jornada que no es disputarà aquest cap de setmana pel brot de Covid de l'equip manxec. Això significa que el conjunt arlequinat acabarà la primera volta en zona de descens... i dos partits pendents. Una situació atípica que ha obligat a un reajust dels hàbits i la preparació.
El nou calendari arlequinat– amb permís de la Covid – té ara quatre partits en només 12 dies. La Federació Espanyola de Futbol va autoritzar, finalment, l’avançament del primer duel de la segona volta davant l’Alcoià al dimecres 26 (20 h). D’aquesta manera, el Sabadell tindrà 24 hores més de marge per preparar el llarg desplaçament a La Línia per enfrontar-se diumenge 30 a la Balompédica Linense.
La condició de l’ens federatiu i la plataforma Footers per variar la data de l’Alcoià era disputar el partit pendent contra el Betis Deportivo el dimecres següent: el 2 de febrer a les 19.30 hores. I tancarà aquest intens tram l’At. Balears el diumenge 6 de febrer a les 12 h també a la Nova Creu Alta. O sigui, que el conjunt de Munitis jugarà a casa tres dels pròxims quatre compromisos.
Aquest cap de setmana haurà d’estar pendent dels rivals directes, destacant el derbi Betis-Sevilla Atlético a la Ciutat Esportiva Luis del Sol. Curiosa, com a mínim, la ràpida recuperació d’efectius del conjunt verd-i-blanc en pocs dies. Els altres partits de la jornada són els següents: Cornellà-San Fernando; Alcoià-Real Madrid Castilla; Barcelona B-UCAM Múrcia; Andorra-Costa Brava; Vila-real B-At. Sanluqueño; At. Balears-Algesires; Linense-Gimnàstic i Castelló-Linares.
Mercat: recta final
“Continuem treballant en molts fronts”. Aquesta és la resposta des de l’àrea esportiva quan falta poc més d’una setmana per tancar el mercat d’hivern. Cristian Galas - gairebé amb peu i mig al Castelló - i Isi Ros - a l'UCAM Múrcia, cedit per l'At. Balears -, eren dues opcions, i ja estan descartades. L’objectiu prioritari continua sent un central i podria sumar-s’hi un davanter, sobretot si ve cedit. El termini acaba el 31 de gener a les 6 de la tarda.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un altre protagonista del doble ascens, renovat: Arthur Bonaldo continuarà al CE Sabadell fins al 2027
-
Esports
Renovació profunda en els dos sèniors de l'OAR Gràcia
-
Esports
Óscar Sanz, del Nàstic al CE Sabadell per reforçar el mig del camp arlequinat
-
Esports
Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta"
-
Esports
Experiència i polivalència: Yanis Rahmani és el tercer fitxatge del CE Sabadell
-
Esports
De Can Rull a Girona per complir un somni: el sabadellenc que truca a la porta de Montilivi