ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
El porter Sergi Puig (Ponferradina) és el segon fitxatge del Sabadell

- L’estiu és temps de banyador, i de boli i llibreta

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 18 de juliol de 2022 a les 15:06
Actualitzat el 18 de juliol de 2022 a les 20:21
El segon. Després del retorn de Sergio Montero, el Centre d'Esports ha oficialitzat l'arribada del porter Sergi Puig, procedent de la Ponferradina. Es tracta d'un producte del planter del FC Barcelona on va coincidir, en la seva millor temporada (16/17), amb l'actual tècnic arlequinat Gabri Garcia quan dirigia el juvenil A blaugrana. Aquesta circumstància ha estat clau perquè ara accepti la proposta del Sabadell.
Sergi Puig té 23 anys i va començar a jugar a l'equip de la seva localitat, Premià de Dalt. Fins a categoria infantil, quan va ser reclutat pel FC Barcelona per militar en el cadet. Va anar pujant categories i també v a ser cedit a l'Hospitalet de Tercera Divisió per tenir minuts i guanyar experiència. En la temporada 18/19 va marxar al Conquense, però només va jugar tres partits, i va retornar al filial del Barcelona en la 19/20 (6 partits).
On va tenir més oportunitats va ser al filial de la UD Las Palmas en la temporada 20/21, sent protagonista en un total de 19 partits. Això li va permetre fer el salt a la Ponferradina la passada campanya, convertint-se en el tercer porter. Només va disputar un partit. Com a curiositat i connexió arlequinada, la seva parella durant tres anys va ser l'Ari, filla de l'exjugador del Centre d'Esports, Xavi Aguado. Ara ja no és així.
Aquesta setmana, la direcció esportiva del Centre d'Esports espera tancar diverses operacions ja en marxa per poder donar forma a la plantilla 22/23 que probablement començarà la pretemporada la setmana vinent amb un grup ja més nombrós de jugadors. Els següents podrien venir del Lleida Esportiu i també s'insistirà en la cessió de Max Svensson (Espanyol B). D'altra banda, l'exarlequinat Dani Sánchez serà rival en el grup 2 després de fitxar pel Numància.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell