ARA A PORTADA
-
Sabadell El Mercat de la Creu Alta celebra 60 anys amb la mirada fixada en el futur: "Ens hem de posar les piles" Aleix Pujadas Carreras
-
-
Festa Major 31FAM, Nil Moliner, Macaco, Doctor Prats... Descobreix tot el cartell de Festa Major de Sabadell Guillem Plans Roca
-
-
Festa Major Aquest és el cartell de la Festa Major de Sabadell 2026, dissenyat per Abril Blanes G. P.
- L'ICS justifica no atendre en català al CAP dels Merinals
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
26 d’agost de 2022 a
les 20:13
La temporada alça el teló aquest dissabte (21.30 h) a la Nova Creu Alta. El Sabadell rep l'Amorebieta amb l'objectiu d'esvair dubtes i sumar els primers tres punts. Quan arrenca una temporada és normal parlar de les novetats. En el cas del Sabadell 22/23, mai millor dit. Gairebé tot és nou. Un canvi d'escenari global marcat per un contundent reajustament pressupostari després de l'aposta desmesurada de l'any passat. A llarg termini s'ha venut un pla ambiciós (que depèn de nous inversors), però davant l'Amorebieta s'inicia un repte gairebé de supervivència esportiva. L'afició ho contempla amb escepticisme i fins i tot neguit. Amb 16 fitxatges (i en vindran més) cal un obligat procés d'adaptació. I també dosis de paciència. Caldrà confiar en l'entusiasme del vestidor.
Amb una certa afonia. Així ha afrontat Gabri Garcia la seva primera roda de premsa prèvia d'un partit de lliga. El tècnic de Sallent ha reiterat que tant ell com els jugadors "estem amb moltes ganes de començar la competició després d'una pretemporada un pèl estranya i atípica per les circumstàncies". Reconeix que l'equip encara no està fet del tot i en aquest inici de temporada mancaran peces considerades "importants" com el lesionat Moha Keita o l'extrem Alberto Fernández, qui va arribar tot just la setmana passada.
També ha subratllat que "per a alguns jugadors serà el debut a Primera Federació i això ja és un argument suficient perquè surtin amb una gran motivació davant un rival que ve de jugar a la lliga SmartBank". De l'Amorebieta, augura un "equip seriós i sòlid. Té una idea molt clara: no agafa massa riscos i el seu joc directe provoca moltes centrades a l'àrea, la qual cosa ens obligarà a tenir una màxima concentració".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Una medalla que Luca Khidasheli mai oblidarà: "Tinc ganes de demostrar del que soc capaç"
-
Esports
Dol al CN Sabadell per la mort de Carles Ruiz, president de l'entitat del 2003 al 2011
-
Esports
FOTOS | Doble campionat d'Espanya de natació artística pel CN Sabadell
-
Esports
FOTOS | Eufòria a Sabadell amb la classificació d'Espanya per a la final del Mundial
-
Esports
José Luís Català: del filial perico a viure la seva segona etapa amb el CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell presenta Miki Codina i Alain Ribeiro: "És una responsabilitat defensar aquest escut"