ARA A PORTADA
-
Cerdanyola del Vallès Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou" Marc Béjar Permanyer
-
Diners L'hotel de Sant Pau de Riu-sec celebra l’aterratge a la ciutat: “Sabadell està de moda i ho estem aprofitant” Manel Camps
-
Cultura i oci Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X' Guillem Plans Roca
-
Sabadell La Roureda se'n va de festa major: "Volem portar l'alegria als carrers i crear comunitat" Redacció
-
- Màxima ambició en la presentació de la temporada 22/23 de l'OAR Gràcia Sabadell
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
14 de setembre de 2022 a
les 21:01
Actualitzat el
15 de setembre de 2022 a les
10:57
Moment dolç. L'OAR Gràcia Sabadell ha presentat la temporada esportiva 22/23, marcada pel reforç de la parcel·la tècnica i una elevada dosi d'ambició, com ha reconegut el president Salvador Gomis, acompanyat del director esportiu, Miquel Benítez, en la seva segona etapa a l'entitat, qui ha destacat una doble incorporació a l'staff del club: Toni Puntós com a coordinador de l'àmbit femení i Paula Marín, com a responsable de la Base. Arriba amb una gran experiència a l'Argentina en l'handbol platja, faceta que també vol potenciar l'OAR, i a més formarà part de la plantilla del sènior femení gracienc a la Divisió d'Honor Plata. D'altra banda, Antoni Vázquez, 'Tonchi', continuarà fent la seva tasca de seguiment escolar en la captació de nous jugadors i jugadores, "molt important per al club", ha subratllat Gomis.
El president ha deixat clar que "l'aposta per reforçar la parcel·la tècnica amb excel·lents professionals ens ha de fer créixer com a club i també a nivell esportiu. No me n'amago de dir que els dos equips sèniors han d'aspirar a dalt de tot aquesta nova temporada. El masculí ve de fregar l'ascens a Eibar després d'una gran temporada. Hem aconseguit mantenir gairebé tot el bloc i les aspiracions són les màximes. El femení ha patit més canvis per la marxa de set jugadores, però també pensem que s'ha configurat una bona plantilla".
També ha confirmat que les gestions amb espònsors i possibles patrocinadors, iniciades el juny passat quan hi havia la possibilitat de pujar, van per bon camí i ha admès que "en cas d'ascens crec que tindrem els recursos econòmics necessaris per afrontar-ho, sempre sense hipotecar el futur del club". Ha destacat el bon moment global de l'entitat i "la gran connexió que existeix entre els equips i l'afició. Fa goig veure el pavelló ple de gent en cada partit". Per cert, ja llueix la nova imatge d'accés després d'unes obres que han durat vuit mesos i també s'estrena el parquet. "Tenim el compromís de l'Ajuntament de canviar la il·luminació ben aviat", ha afegit.
Aquest optimisme institucional també s'ha traslladat als màxims responsables tècnics. Carol Carmona, entrenadora del sènior femení, creu que "l'adaptació de les noves jugadores ha estat força positiva. Hem fet una bona pretemporada, amb entrenaments de qualitat i hem estat a un gran nivell en els amistosos. Sabem de la dificultat de la categoria, però confio plenament en el talent de les meves jugadores, no tenen sostre". Una d'elles, la capitana Irene Garcia, ha confirmat que "hem fet una bona pinya i les noves s'han adaptat molt de pressa. Esperem poder enganxar a l'afició i fer una gran temporada". El debut és aquest dissabte (18.10 hores) a la pista del Sant Joan Despí.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Tribunal Suprem confirma definitivament la victòria del sabadellenc Joan Soteras a les eleccions de l'FCF del 2023
-
Esports
Isaac Marcos, nou entrenador del juvenil del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell renova Kaiser fins al 2027
-
Esports
Dani Fernández, escollit en l'equip ideal de la Lliga Asobal
-
Esports
Set curiositats del retorn del CE Sabadell a la Lliga Hypermotion
-
Esports
"Ara ja saben que Cap Verd no és una ciutat del Brasil": el somni mundialista d'una selecció debutant, als ulls d'un sabadellenc d'adopció