ARA A PORTADA
-
Educació avança una casella en la construcció dels instituts de Sabadell que funcionen en barracons Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Xavi Moreno: "Costarà entrar perquè l’equip va com un avió, però treballaré per tenir els màxims minuts possibles" Sílvia Fernández Sequero
-
Diversos punts de Sabadell, sense llum durant una estona a causa d'un problema amb el subministrament elèctric Jan Cañadell Puigmartí
-
Queixes per la "manca de caramels" al darrer tram de la Cavalcada de Reis d'aquest any a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
El Tibidabo s'emporta el derbi davant del Can Rull i consolida el lideratge
- El Tibidabo s'emporta el derbi davant del Can Rull i consolida el lideratge
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 02 d’octubre de 2022 a les 23:14
Actualitzat el 03 d’octubre de 2022 a les 16:27
El Tibidabo Torre Romeu s'ha emportat el derbi a la Zona Esportiva de Can Rull amb una remuntada a la segona meitat (1-2). Els de Toni Sellés, amb aquesta victòria se situen líders del grup 4B de Segona Catalana amb 7 punts.
El guió de la primera meitat ha estat clar. El Tibidabo ha estat el clar dominador del joc i qui ha arribat amb més claredat a la zona ofensiva fallant, però, a l'últim terç davant d'un Can Rull que sortia amb velocitat a les contres per les bandes. No obstant això, el domini no s'ha traduït en gols i qui s'ha posat en avantatge ha estat el conjunt de Numosky, quan al minut 44, Manolo Morillo amb un xut creuat ha superat al porter visitant.
A la segona meitat s'ha obert el partit després d'un matiner gol de Sergi Jurado de falta que ha posat l'empat al marcador. A partir d'aquí, s'ha perdut el control i ha començat la bogeria. El Can Rull ha perdonat dues ocasions clares en contraatacs i el Tibidabo ha continuat arribant amb molt perill amb un gran joc col·lectiu.
I, passat el minut 70, Iker Martínez ha completat la remuntada amb un xut des de l'interior de l'àrea. Tan sols un mint més tard, Javi Marcos ha deixat al Can Rull amb 10 al veure la segona groga. Amb superioritat numèrica, el Tibidabo ha pogut sentenciar en diverses ocasions però l'equip canrullenc ha aguantat les arribades rivals. Fins que al 85, Antonio Mesa ha estat expulsat i, dos minuts més tard, Albert Herrero també ha vist la vermella directa deixant al Tibidabo amb 9 homes per afrontar els últims instants de l'enfrontament. Ho ha intentat fins al final el Can Rull però sense èxit.
"Són justos vencedors, han estat superiors tot el partit. Ens estan afectant molt les baixes en aquest inici de competició" ha afirmat el tècnic del Can Rull RT , Numosky. L'entrenador del Tibidabo Torre Romeu, Toni Sellés ha elogiat el joc del seu equip i el liderat a la categoria: "A la primera meitat hem estat superiors però hem marxat per sota al marcador, a la segona hem tret el caràcter per donar-li la volta al partit. Estem en una dinàmica molt bona i ho hem d'aprofitar però encara no hem fet res".
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Ricardo García, del Club Billar Monforte, nou campió de Catalunya de Billar a Tres Bandes a Sabadell
-
Esports
Empat agredolç del filial del CE Sabadell davant del Martinenc
-
Esports
El juvenil tanca la primera volta amb derrota
-
Esports
Golejada de líder del CE Sabadell al Rico Pérez
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria