ARA A PORTADA
Claudi Martí: "No vull ser president per venjar-me de ningú"
- La inflació cau per segon mes consecutiu i se situa en el 8,5% al setembre
Publicat el
13 d’octubre de 2022 a
les 19:02
Actualitzat el
13 d’octubre de 2022 a les
19:13
Quan només queda una setmana per a les eleccions del pròxim 20 d'octubre a la presidència del Club Natació Sabadell, aquest dijous el candidat Claudi Martí ha celebrat una trobada amb els mitjans de comunicació per explicar els eixos del programa electoral així com valorar l'escenari actual, entre Martí i Antonio Ortiz.
Martí, que afronta la reelecció a la presidència, ha tret pit de la gestió d'aquests darrers anys assegurant que "el Club requereix un model com el nostre, amb la capacitat de veure cap a on hem d'anar. Encara que no sabem del cert com serà el futur, sí que sabem com ha estat el passat. Tenim experiència demostrable", ha defensat. En la mateixa línia, ha reconegut que la pandèmia ha estroncat el projecte de transformació del centre Gran Via, i que ara, si el soci li fa confiança, vol reprendre per projectar un Club per als pròxims "vint o trenta anys". Tot i detallar que l'entitat centenària no té capacitat d'endeutament per als diversos deutes que arrossega, la "transformació –Gran Via–" i el "creixement –Can Llong" estan en el full de ruta de Martí.
Preguntat sobre quines són les "decisions importants" que van motivar a Claudi Martí avançar les eleccions, el presidenciable ha avisat aquells que l'acusen que no vol donar la cara davant els números de l'entitat a l'Assemblea General, Martí ha assegurat que "tant si ho soc com si no, no tinc cap problema en assistir a l'Assemblea. Vaig decidir avançar les eleccions perquè hem de decidir com encarem l'entitat cap al futur i com pagarem les diverses factures, no a curt, sinó a mitjà i llarg termini", mentre ha avisat que "d'aquí a tres mesos el pàdel funcionarà a ple rendiment. M'hauria pogut esperar, però em dec als socis i estem en un moment on cal prendre decisions".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'acomiada de la lluita per la lliga amb una nova derrota contra l'Assolim Mataró
-
Esports
El Tennis Sabadell, campió i subcampió d'Espanya d'esquaix per equips
-
Esports
El CE Sabadell afronta l'última jornada amb el segon lloc en joc i contra un rival que es juga la temporada
-
Esports
Marc Cabestany no continuarà al capdavant del filial del CE Sabadell
-
Esports
Primer assalt pel títol: el CN Sabadell vol donar la sorpresa a la Sant Sebastià
-
Esports
Sabadell, capital del pickleball català