ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- El Dia Internacional de les Dones del 2023 a Sabadell busca cartell
Publicat el
18 d’octubre de 2022 a
les 11:36
Actualitzat el
20 d’octubre de 2022 a les
11:57
WeRun, l'entitat organitzadora de la Cap d'Any Race, i la Fundació Privada Atendis han segellat un acord de col·laboració per tal d'unir forces de cara a l'edició d'aquest any de la prova atlètica més festiva de Sabadell. Un pas més per reforçar el vessant solidari que ha caracteritzat la cursa popular des del seu primer dia, i que l'ha portat, any rere any, a fer importants aportacions econòmiques a diferents entitats i projectes vinculats a la ciutat. L'acord entre ambdues entitats el van segellar Josep Manuel Suàrez, president d'Atendis; Montse Estrada, gerent d'Atendis i Aleix Ribell, president de WeRun.
Ara, però, la faceta solidària de la segona cursa catalana més important de les que se celebren el darrer dia de l'any va més enllà. I és que la intenció de cara al futur és poder unir en cada edició el nom de la prova a una de les entitats del tercer sector que treballen activament a Sabadell. Així doncs, l'acord garanteix que la Cap d'Any Race destinarà a Atendis un euro de cadascuna de les inscripcions que s'hi realitzin. I, de la mateixa manera, també s'oferirà la possibilitat que cada participant faci una donació directa a l'entitat en el moment d'inscriure-s'hi. Així mateix, l'acord també obre la porta a què siguin els usuaris d'Atendis els que puguin col·laborar activament, juntament amb l'ampli equip de la cursa, en les tasques de voluntariat que requereix una prova com la Cap d'Any Race.
Alhora es vol promoure la implicació de tothom i garanteix el donatiu de 10 euros per cada voluntari major de divuit anys i amb carnet de conduir que col·labori el dia 31 de desembre a la tarda.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent