ARA A PORTADA
-
El terrassenc Marc Armengol, nou conseller delegat del Banc Sabadell en substitució de César González-Bueno Redacció
-
-
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres Marc Béjar Permanyer
-
Prohibir les xarxes socials als menors de 16 anys: una proposta en la "direcció adequada", però "difícil d'executar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Inversió milionària de l'Ajuntament de Sabadell per millorar la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
La Vuelta 2023 passarà per Sabadell
- La Vuelta 2023 passarà per Sabadell
Publicat el
20 de desembre de 2022 a
les 13:02
Actualitzat el
20 de desembre de 2022 a les
13:06
La gran ronda espanyola de ciclisme, La Vuelta, una de les tres més importants del calendari UCI World Tour, juntament amb el Giro d'Itàlia i el Tour de França, passarà per Sabadell el pròxim 27 d'agost. Així ho han anunciat aquest mateix dimarts els organitzadors, a través de les xarxes socials.
El pas per Sabadell serà en el marc de la segona etapa, que transcorrerà entre Mataró i Barcelona, amb final d'etapa a Montjuïc. Tot i que fins al 10 de gener Unipublic, l'empresa organitzadora, no desvetllarà el recorregut, una de les possibilitats és que el pilot de La Vuelta arribi a la ciutat per la c-1413a, la carretera de la Salut, tenint en compte que prèviament hauran passat pel Circuit de Catalunya, i creuin la ciutat per la ronda de Zamenhof per anar a buscar la N-150, abans d'encarar el coll d'Estenalles, un dels tres ports de l'etapa de 181,3 quilòmetres.
Sabadell ha estat punt d'arribada i final de diverses etapes de La Vuelta, a principis del segle XXI. L'any 2000, el 4 de setembre de fa vint-i-dos anys, Félix Cárdenas s'imposaria a La Molina, després de sortir de la plaça de Catalunya, en la 10a etapa. Un any després, el 18 de setembre, mateixa etapa amb victòria per Santi Blanco. L'any 2003, Sabadell seria final de la 10a etapa entre Andorra la Vella i la ciutat, on Erik Zabel, guanyador del mallot verd en diversos Tours de França, s'imposaria a la línia de meta de l'Eix Macià.
https://twitter.com/lavuelta/status/1605154248274190336?s=20&t=bkFBotrqPIWHQv25CyJW_w
Notícies recomenades
-
Esports
El Gadex femení comença la fase d'ascens a casa i amb un duel decisiu pel primer lloc
-
Esports
Iker Pajares juga a casa en la cerca del seu sisè títol estatal
-
Esports
Eneko Aguilar i Nil Ruiz, presentats com a nous jugadors del CE Sabadell
-
Esports
"Abans de competir ens posem a ballar per passar els nervis"
-
Esports
"L'Eix Macià no és l'avinguda de Maria Cristina, però som de Sabadell i ens hem de creure el producte que tenim"
-
Esports
Lucas Viale: "Alguns clubs han trucat a Urri i Quadri, però ells han volgut continuar en tot moment"