ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
CE Sabadell “B” perd 3 mesos després en un partit esbojarrat

- El FS Sabadell femení veu trencada la bona ratxa davant el F. Mataró (1-4)

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 25 de febrer de 2023 a les 19:26
Actualitzat el 26 de febrer de 2023 a les 09:27
El filial del CE Sabadell ha vist trencada la seva ratxa de 8 jornades sense perdre. La UA Horta s'ha emportat els 3 punts del Municipal d'Olímpia en un partit marcat per la contundència a les àrees (1-2).
El partit ha començat de forma immillorable pels barcelonins. Al minut 2 de joc, Albert Corzo ha culminat una jugada ràpida per avançar al seu equip. Pràcticament a la jugada posterior, ha pogut ser major el càstig pels arlequinats quan, en una jugada d'estratègia, Soler ha rematat desviat.
Superat l'inici fulgurant, el CE Sabadell "B" ha començat a fer-se amb el domini del joc i a apropar-se a la porteria rival, però sense ocasions durant el primer temps.
Al segon, amb l'entrada de Pere Belmonte, els de Marc Nomen han començat a trobar major fluïdesa al joc i arribar amb perill sobre la porteria visitant. El porter hortenc, Aleix Ruiz, s'ha erigit en heroi del seu equip durant tot el transcurs dels segons 45 minuts amb aturades de gran mèrit. Especialment als peus de Vladys, els arlequinats han fet mereixements per sumar en el partit d'avui.
Ja a les acaballes, el filial sabadellenc ha trobat el camí del gol i ha hagut de ser a través dels 11 metres. Vladys ha convertit la pena màxima amb un xut ajustat que a punt ha estat d'aturar de nou el meta visitant. I quan tot semblava dat i beneït, l'Horta ha assestat el cop definitiu i un minut després de l'empat, Bezis -que havia comès el penal- ha tornat l'avantatge barceloní deixant al marcador el definitiu 1 a 2.
D'aquesta manera, el CE Sabadell "B" perd 3 mesos després en la que és la primera ensopegada des de l'arribada de Marc Nomen a la banqueta i no podrà assaltar les posicions d'accés a la Superlliga aquesta jornada. La setmana que ve, tindrà l'opció de redimir-se al camp d'un rival directe com la Unificación Llefià, actualment a la 5a posició amb un punt més que els arlequinats.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell