ARA A PORTADA
El filial del CE Sabadell es consolida a la zona de Superlliga
- El Club Natació femení de voleibol haurà de continuar lluitant per la permanència
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 11 de març de 2023 a les 20:51
Actualitzat el 12 de març de 2023 a les 11:24
El filial del CE Sabadell segueix de dolç i es consolida a la zona d'accés a la Superlliga vencent al Balaguer (3-0) a Olímpia. Els de Marc Nomen es col·loquen 4ts, a l'espera dels resultats de demà, i acumulen una única derrota en els darrers 11 partits.
Ja des de l'inici semblava que seria un partit plàcid pel Centre d'Esports i especialment pel davanter Jose Enrique. Abans del quart d'hora de joc, el sabadellenc ha gaudit d'una rematada de cap desviada i un mà a mà que ha aturat el porter, a la tercera ja no ha perdonat. Després d'una cessió comesa pel porter Alfred, Jose Enrique ha signat el seu desè gol de la temporada afusellant la porteria rival després d'un subtil toc d’Ustrell.
Amb l'avantatge arlequinat al marcador, el Balaguer ha buscat donar una passa endavant cercant l'empat. No obstant això, Carles Segura ha estat un espectador més i tots els intents visitants s'han vist frustrats per la defensa. Al mig de l'embranzida balaguerina, Ivan Sánchez ha pogut duplicar l'avantatge arlequinat amb un cop de cap desviat que hagués deixat el partit gairebé sentenciat. No ha estat així i s'ha arribat al descans amb l'1 a 0 al marcador.
A l'inici del segon temps, el filial del Centre d'Esports ha sortit amb la intenció de sentenciar l'enfrontament de pressa. Primer Busta i Ivan Sánchez han avisat i, en un córner, Oriol Vidal ha rematat de cap al fons de la xarxa deixant el partit vist per a sentència. En els minuts posteriors, ha pogut ser major l'avantatge. Primer Sebas amb una jugada individual i, posteriorment, Morral amb un xut desviat han fregat el tercer.
Als darrers instants de l'enfrontament, amb tot decidit ha baixat el ritme del joc i les arribades han brillat per la seva absència. No obstant això, al descompte, Xavi Laborde ha posat la cirereta del pastís anotant el tercer i signant la golejada arlequinada. Amb aquest triomf, els de Marc Nomen es mantenen a la zona d'accés a la Superlliga i la setmana vinent visitaran un rival directe, la Guineueta, que a la primera volta va ser el primer equip a vèncer al filial arlequinat.
Notícies recomenades
-
Esports
L'aposta per formar i blindar les perles del futur
-
Esports
Quan el bàsquet va ser la barrera entre els joves i els perills del carrer
-
Esports
La nova disciplina del 'fitness' que vol desbancar el CrossFit
-
Esports
El CNS Vòlei masculí guanya el líder i es manté en la lluita per classificar a la Copa Príncipe
-
Esports
Remuntada agònica del filial del CE Sabadell davant del segon classificat
-
Esports
Triomf d'ofici del CE Sabadell davant del Sevilla Atlético a la Nova Creu Alta