ARA A PORTADA
- L'OAR Gràcia Sabadell inicia l'assalt a l'ascens contra l'amfitrió
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
12 de maig de 2023 a
les 10:00
Actualitzat el
13 de maig de 2023 a les
09:51
Quatre equips inicien aquest divendres a Almeria la cursa definitiva cap a la Divisió d’Honor Or femenina d'handbol. Per problemes logístics la competició no es disputa al pavelló Infanta Cristina on juga habitualment l’amfitrió sinó que s’ha traslladat al pavelló Máximo Cuervo, a Aguadulce, un barri de Roquetas de Mar a 10 quilòmetres del centre de la ciutat.
Després de superar l’eliminatòria prèvia contra el Zarautz, ara l’OAR Gràcia Sabadell afronta carregat d’il·lusió el repte de l’ascens en una lligueta de quatre equips en la qual dos assoliran el premi. Fins i tot el primer encara tindria l’opció d’encadenar un segon ascens a la Lliga Iberdrola.
El conjunt gracienc obrirà el foc aquest divendres (20 h) davant l’amfitrió, el Costa de Almeria Roquetas que va superar amb moltes dificultats a l’Anaitasuna navarrès en la prèvia. Abans s’hauran enfrontat l’Ikasa madrileny i el Mislata valencià en aquesta primera jornada. Dissabte (20 h) l’OAR tindrà com a rival l’Ikasa i tancarà el diumenge (10.30 h) davant el Mislata valencià. “Tots són rivals molt potents i, per això estan lluitant per l’ascens”, resumeix l’entrenadora verd-i-blanca Carol Carmona. Del Costa d’Almeria destaca “el seu joc ofensiu, amb dues jugadores determinants”.
En canvi, veu l’Ikasa com un equip “agressiu en l’aspecte defensiu, més físic i dinàmic”. Lògicament, coneix molt més bé el Mislata per haver sigut rival a la lliga regular. “Per a mi és el que té la plantilla més consolidada i completa. Sempre ofereix bones prestacions”. La Carol no veu cap favorit a priori. “Tots quatre som equips molt competitius i partim amb el cinquanta per cent de possibilitats. Poden passar moltes coses en cada partit”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell es classifica per a la Champions
-
Esports
Nerea Carmona, la jove sabadellenca que truca a la porta de l'elit: "Els moments durs també formen part del camí"
-
Esports
Així hem viscut la victòria del CE Sabadell contra l'Oviedo a la Nova Creu Alta (3-1)
-
Esports
El CE Sabadell posa a prova la seva fortalesa a casa davant d'un altre candidat a l'ascens
-
Esports
Guillem Cortés, del Gadex al Mundial júnior: "Amb constància i sacrifici, tot és possible"
-
Esports
Ferran Costa, sobre la sortida de Xavi Moñino: "Volem els millors professionals per a aquest projecte"