ARA A PORTADA
L'OAR Gràcia Sabadell vol aixecar la Copa Catalana per partida doble

- L'OAR Gràcia Sabadell vol aixecar la Copa Catalana per partida doble

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 09 de juny de 2023 a les 13:32
Els dos primers equips de l’OAR Gràcia tanquen aquest cap de setmana una intensa temporada amb l’objectiu de celebrar un doble títol a la Copa Catalana. La seu de la competició femenina és el pavelló Salvador Gimeno de Sant Joan Despí. L’equip gracienc, que defensa el títol, s’enfrontarà aquest dissabte (18 h) al Lleida en semifinals. Les verd-i-blanques surten com a favorites després del seu tercer lloc absolut a la Divisió de Plata.
No obstant això, fa gairebé un mes que no competeixen i poden acusar falta de ritme, tot i que no han descuidat la preparació, com assegura la seva entrenadora Carol Carmona. “Després de l’estrès, les emocions i el desgast físic i mental de les fases necessitàvem desconnectar i descansar una mica. De totes maneres, hem tornat a entrenar amb ganes perquè volem guanyar aquesta Copa i posar la cirereta a una temporada que ha estat inoblidable”.
L’altra semifinal la jugaran La Roca i Sant Vicenç i els equips finalistes es veuran les cares el diumenge a les 13 hores. “Guanyar un títol sempre és una motivació especial i sortirem amb aquest objectiu”. Podria ser l’últim partit per algunes jugadores tot i que Carol Carmona avança que “el gruix de la plantilla continuarà la pròxima temporada. Hem lligat algunes renovacions i estem treballant per aconseguir reforçar-la. Si volem aspirar a repetir a les fases, ens cal tenir més de fons d’armari i també una dosi d’experiència. No podem dependre tant d’una o dues jugadores”.
Notícies recomenades
-
Esports Cop sobre la taula del CE Sabadell que goleja l'Alcorcón i es consolida a la zona alta de Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell s'estrena en divendres amb la visita a un camp inexpugnable en el 2025
-
Esports Dos sabadellencs, campions del món a la IBK Ludovika de Budapest
-
Esports El KEIO CN Sabadell competeix fins al tercer quart, però torna a caure davant del Barceloneta
-
Esports CIPO i el Tennis Sabadell, a les portes del tercer torneig solidari de pàdel
-
Esports Els clubs de 'social run' aterren amb força a Sabadell