ARA A PORTADA
-
Cultura i oci "No crec en els crits autoritaris ni en els estereotips de cos a la dansa” Guillem Plans Roca
-
Sabadell Nou dispositiu policial a Ca n'Oriac en el marc del pla Kanpai amb tres detinguts, dues entrades i 37 identificats Redacció
-
Sabadell Una nova generació de policies a Sabadell: "No hem de fer por. Abans de fotre un cop amb una destral, tenim la mediació" Albert Acín Serra
-
Sabadell Antonio Carballo, cap territorial del SEM: "Si no hi ha cap recurs a 10 o 15 minuts per atendre l'activació d'un codi, no tenim problemes a mobilitzar l'helicòpter" Sergi Gonzàlez Reginaldo
- L'Orquestra Simfònica del Vallès entra a la història del rock amb The Who
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
15 de juny de 2023 a
les 12:29
Nou projecte a Ca n’Oriac. Després de la salvació gairebé agònica a Segona Catalana, la UE Sabadell Nord inicia un nou projecte amb Cristian Barea a la banqueta amb el clar objectiu de recuperar la fórmula guanyadora que anys enrere havia donat tan bon rendiment.
En una clara promoció interna des de la base, Barea fa el salt des del Juvenil ‘A’ al primer equip després de tancar la temporada perfecte amb plena de victòries i ascens a Primera juvenil. Tot i el salt important de categoria, el nou tècnic es sent preparat per assumir el repte: “No és desconegut per mi perquè ja havia estat al futbol amateur entrenant. Sé que fent la feina bé i treballant com toca, la confiança es guanyarà ràpidament”.
Tot i haver estat entrenant a categoria juvenil l’última temporada, Cristian Barea compta amb trajectòria al món del futbol, fins i tot a l’estranger amb experiència als Estats Units i a Andorra. “Cada lloc és diferent i la idiosincràsia canvia segons la cultura i el club, però aquestes experiències també m’han servit per veure que fent una bona feina et pots guanyar la confiança de qualsevol”, afirmava el tècnic.
La darrera temporada al Municipal de Ca n’Oriac no va sortir com s’esperava i des del club esperen recuperar l’estigma d’equip trampolí i potenciador de joves, però amb una base que serà totalment nova. “De la temporada passada seguiran molt pocs jugadors. Volem buscar un perfil molt concret de jugador jove i amb personalitat. Que tingui ganes de créixer i sabent que aquest club pot ser un gran aparador per fer un salt”, concloïa Barea.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell guanya per la mínima l'Inter Escaldes en el quart test de pretemporada
-
Esports
El CN Sabadell tanca el circuit català de natació amb 14 medalles al Memorial Paulus Wildeboer
-
Esports
Óscar Sanz i Yanis Rahmani, doble presentació al CE Sabadell: "Tenim molta fam"
-
Esports
Gastón Valles, nou reforç per a l'atac del CE Sabadell
-
Esports
Txell Ferré: "Hem cuinat la temporada a foc lent i ara volem lluitar per l'or a totes les proves"
-
Esports
Primera victòria de la pretemporada per al CE Sabadell