ARA A PORTADA
Jon Ander Amelibia, l'últim fitxatge del CE Sabadell, ja ha vestit d'arlequinat com a rival
- Obituari de Sabadell del 22 de juliol de 2023
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
21 de juliol de 2023 a
les 18:08
Actualitzat el
24 de juliol de 2023 a les
13:03
L'última incorporació, per ara, del Centre d'Esports, el basc Jon Ander Amelibia, hauria d’aportar el plus d’experiència a un eix defensiu marcat per la joventut, amb Pau Resta, Antonio Sánchez i un Biel Farrés que ja es dona per fet encara que manca la definitiva signatura per part del Girona per oficialitzar l'operació de cessió.
De fet, acumula gairebé 250 partits en la tercera categoria del futbol estatal entre l’antiga Segona B i l’actual Primera RFEF. Va començar a la seva terra, el País Basc, amb l’Arenas Club, Bilbao Ath, Amorebieta, SD Eibar -que el va cedir a la UD Logroñés- i CD Vitoria. Després ja va emprendre aventures més llunyanes.
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell certifica la tercera posició de la lliga amb un triomf en el derbi
-
Esports
Més d'una vintena de reconeixements amb accent sabadellenc a la Diada de la Natació Catalana 2026
-
Esports
El Cercle Sabadellès escalfa motors a les portes del seu quart Torneig Internacional ITF de tennis
-
Esports
Rodrigo Escudero: "La derrota de fa dues setmanes va servir per alertar-nos, més encara, que cal afrontar tots els partits de la millor manera"
-
Esports
"Al començament, arbitrar era com anar a Disney": la vida de David Medié després del xiulet
-
Esports
Els dos entrenadors del CN Sabadell no continuaran la pròxima temporada