ARA A PORTADA
El Sabadell de Gerard Bofill busca la reacció al camp del Rayo Majadahonda
- El Sabadell de Gerard Bofill busca la reacció al camp del Rayo Majadahonda
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 13 d’octubre de 2023 a les 13:49
Després d'una setmana intensa i convulsa, el Sabadell afronta el duel de la vuitena jornada al Cerro de l'Espino aquest dissabte (16 h) davant el Rayo Majadahonda amb la necessitat de sumar per no caure a la zona de descens. Serà l'estrena de Gerard Bofill com a màxim responsable tècnic després de la destitució de Miki Lladó.
Tampoc podem esperar una revolució perquè el nou entrenador només ha tingut tres dies per preparar el duel, però sí que s’intueixen canvis que poden ser interessants. No només de sistema sinó de jugadors i posicions. Però por sobre de tot, el Sabadell necessita puntuar per no caure inevitablement a la zona vermella. Un triomf seria un gran revitalitzant pensant en el Deportivo.
És una prèvia especial en tots els sentits. Començant pel ‘relleu exprés’ a la banqueta. Van transcórrer menys de 48 hores entre la destitució de Miki Lladó i l’anunci de Gerard Bofill com a substitut. De fet, no hi havia temps per perdre, ja que l’expedició arlequinada ha sortit aquest divendres en direcció a Madrid després d’una sessió suau a la Nova Creu Alta, amb parada tècnica a Saragossa.
Bofill va deixar clar en la seva presentació oficial que tenia al cap alguns canvis per millorar els famosos matisos que decanten els partits, principal hàndicap fins ara del conjunt arlequinat. També va deixar caure la possibilitat d’un canvi de sistema, per utilitzar una línia de quatre. On jugarà Astals? Continuarà amb dues puntes a dalt? Pot haver-hi sorpreses a l’onze? Són algunes de les incògnites que es poden fer els aficionats.
De moment, Bofill té una clara referència del rival: “el plantejament del Rayo Majadahonda és molt semblant al nostre. Habitualment, juga amb un 4-3-2-1, li agrada tenir la pilota i sortir des de darrere. En alguns trams del partit et pot sotmetre amb la seva pressió. També té molts jugadors joves, del planter, com el seu entrenador (Carlos Cura) i penso que això pot contribuir a un joc vistós. El nostre objectiu és saber-ho contrarestar i dominar els detalls”. Raúl Baena continua sent l'única baixa confirmada.
Notícies recomenades
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria
-
Esports
De torneig familiar a referent del futbol formatiu: els 25 anys de la Pirineus Cup
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"