ARA A PORTADA
Gran cop d'efecte del Club Natació femení de vòlei a la pista del líder (1-3)
- Gran cop d'efecte del Club Natació femení de vòlei a la pista del líder (1-3)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
04 de desembre de 2023 a
les 13:53
Cop d'efecte. El Club Natació Sabadell femení ha aconseguit una gran victòria a la pista del SD Espanyol, l'equip que anava líder fins aquesta jornada en el grup B de Primera Nacional. A més, el conjunt de Xavi Perales ho ha fet amb un convincent 1-3: (18-25/18-25/25-16/10-25).
L'equip nedador ha completat un dels millors partits de la temporada. En els dos primers sets ha fregat la perfecció, tant en defensa com en atac, i això li ha permès guanyar ambdós parcials per 18-25.
En el tercer set, ha reaccionat el SD Espanyol i també ha baixat una mica el ritme l'equip sabadellenc, la qual cosa ha permès a les locals escurçar diferències amb un 25-16. En el quart set, les jugadores de Perales han tornat a recuperar el bon nivell de joc mostrat en els dos primers, posant la cirereta al seu gran partit amb un contundent i inapel·lable 10-25. Amb aquests tres punts, el Club Natació Sabadell se situa en tercera posició, a només dos punts dels líders del grup.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'acomiada de la lluita per la lliga amb una nova derrota contra l'Assolim Mataró
-
Esports
El Tennis Sabadell, campió i subcampió d'Espanya d'esquaix per equips
-
Esports
El CE Sabadell afronta l'última jornada amb el segon lloc en joc i contra un rival que es juga la temporada
-
Esports
Marc Cabestany no continuarà al capdavant del filial del CE Sabadell
-
Esports
Primer assalt pel títol: el CN Sabadell vol donar la sorpresa a la Sant Sebastià
-
Esports
Sabadell, capital del pickleball català