Escribano, amb el president de l'FCF, Joan Soteras / FCF[/caption]
ARA A PORTADA
-
-
És viable un front independentista de Sabadell per a les eleccions municipals del 2027? Albert Acín Serra
-
La processionària del pi, un perill silenciós: "Als gossos els pot provocar un xoc anafilàctic mortal" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les reines dels ous i les patates cuinades a foc lent: "Fem truites fins i tot de croissant i xocolata" Marc Béjar Permanyer
-
Anna Escribano, millor jugadora catalana de futbol sala
- Avancen els tràmits per fer un nou espai verd al barri de Gràcia
Publicat el
19 de desembre de 2023 a
les 13:08
Actualitzat el
20 de desembre de 2023 a les
11:52
L'onzena edició de la Gala de les Estrelles, organitzada per la Federació Catalana de Futbol, va guardonar la jove sabadellenca Anna Escribano, com a millor jugadora catalana de futbol sala, en un acte celebrat aquest passat dilluns a l'antiga fàbrica Estrella Damm.
Escribano, qui va rebre el guardó de mans del director general de l'FCF, José Miguel Calle, en la gran gala del futbol català presentada per Quim Masferrer, va iniciar-se en la pràctica del futbol sala al Club Natació Sabadell, per després passar per La Concòrdia i Femisport Palau-Nou Escorial, abans d'instal·lar-se a terres gallegues: "Quan vaig començar, no m'hauria arribat mai a imaginar que podria compartir aquest premi amb gent que ha guanyat tantes coses", va explicar, la jove sabadellenca de vint-i-quatre anys.
Des de fa cinc anys, Anna Escribano viu a Galícia, des d'on avui dia, en la seva segona etapa al Poio Pescamar FS –va vestir els colors del Viaxes Amarelle FSF– li arriba el reconeixement del futbol sala català, després de ser una de les jugadores referents en el conjunt gallec per aconseguir la segona posició a la lliga regular de la Primera Divisió, durant la temporada passada. "M'hauria agradat poder continuar la meva carrera aquí, a casa, però a Galícia m'han cuidat, m'hi he acostumat i em sento bé. Aquest premi és un impuls per continuar treballant al màxim, per poder aspirar a tot, sense posar-me cap límit", va assegurar Escribano.
[caption id="attachment_283599" align="aligncenter" width="750"]
Escribano, amb el president de l'FCF, Joan Soteras / FCF[/caption]
Escribano, amb el president de l'FCF, Joan Soteras / FCF[/caption]
Notícies recomenades
-
Esports
La Pista Coberta de Sabadell acull el Campionat d'Espanya sub-23
-
Esports
"L’esquí forma part de mi": Roger Barceló debuta a la Copa d’Europa
-
Esports
Van de Kraats, de l'Astralpool CN Sabadell, campiona d'Europa de waterpolo amb els Països Baixos
-
Esports
Els Jocs Olímpics d'hivern, més sabadellencs que mai
-
Esports
El Gadex femení comença la fase d'ascens a casa i amb un duel decisiu pel primer lloc
-
Esports
Inversió milionària de l'Ajuntament de Sabadell per millorar la Nova Creu Alta