ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
"Jo pensava que aniria entrant més progressivament, però no puc ocultar que per mi és una alegria enorme”

- "Jo pensava que aniria entrant més progressivament, però no puc ocultar que per mi és una alegria enorme”

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 13 de març de 2024 a les 15:48
Actualitzat el 13 de març de 2024 a les 17:32
Va ser l’últim a arribar al mercat d’hivern, però s’ha fet amb un lloc a l’onze molt ràpidament. Sergi Maestre acumula tres titularitats consecutives amb el CE Sabadell i s’ha convertit en una peça important a l’esquema d’Óscar Cano. "Jo pensava que aniria entrant més progressivament, però les circumstàncies s'han donat d'aquesta manera i no puc ocultar que per mi és una alegria enorme”, afirma.
Quan va signar amb el Centre d’Esports, Maestre portava sense jugar més d’un any. Els problemes físics i la falta de confiança del seu cos tècnic a l’Albacete l’havien mantingut allunyat dels terrenys de joc. A la Nova Creu Alta està recuperant les sensacions d’antany. “M'estic trobant molt bé físicament en aquests primers partits. Vaig arribar a Sabadell amb la il·lusió de retrobar-me com a jugador, però amb la incertesa de com estaria. Estic molt content per com està anant”, reflexiona.
Tot i que ha desenvolupat tota la seva carrera com a migcampista, les baixes en defensa l’han obligat a reinventar-se i és que el riberenc porta dos partits seguits actuant com a central. “El meu principal objectiu és jugar i sumar minuts. La posició m'és igual. Òbviament, em sento més còmode al centre del camp, però he vingut a ajudar i si em necessiten al darrere, allà estaré per fer-ho el millor possible”, admet. A Riazor, tot fa indicar que Maestre tornarà a ser de la partida, però amb la incògnita de si ho farà a l'eix de la defensa o com a pivot.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell