ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- El Sabadell, amb un repte majúscul: sorprendre el líder Deportivo a Riazor
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
15 de març de 2024 a
les 18:00
Actualitzat el
15 de març de 2024 a les
13:10
Un autèntic repte. El Sabadell afronta aquest dissabte (18 hores) un dels desplaçaments més complicats de la temporada amb la il·lusió de sorprendre el líder Deportivo al seu coliseu, Riazor, que registrarà una gran entrada, superant el topall dels vint mil espectadors, entre els quals es trobaran desenes de seguidors arlequinats.
El conjunt arlequinat començarà el partit coneixent els resultats de Tarazona -juga a Fuenlabrada- i Teruel -rep a casa al Barcelona At.- , els seus dos rivals més directes ara mateix en la lluita per evitar el descens i que el podrien superar a la taula en cas de guanyar.
El tècnic arlequinat, Óscar Cano, però, vol centrar-se molt més en el que poden fer els seus homes sobre la gespa de Riazor on hauran de completar 90 minuts excelsos per treure algun punt. "Hem de fer un partit perfecte i que ells no tinguin el seu dia. És un enfrontament per treure la personalitat i no tenir por. No tenim res a perdre. El gran objectiu és no deixar-nos emportar per l'ambient i continuar fent la feina que fem des de fa setmanes".
No recuperarà efectius el Centre d'Esports per al duel de dissabte. Continuen amb la seva evolució Jon Amelibia i Ricard Pujol i Raúl Baena no arribarà a temps. Això s'afegeix a la baixa per sanció de Vladys Kopotun. L'ucraïnès s'ha convertit en una de les peces clau de l'equip arlequinat des de l'arribada de Cano. "És un jugador que ens dona molt amb pilota i sense i cada vegada fa més coses. Ha tingut un gran creixement. Per sort, tenim una plantilla molt ben confeccionada i jugadors com Baselga, Soto o 'Marru' que poden suplir-lo".
D'altra banda, el duel també tindrà un component emotiu i molt especial per a Óscar Cano, qui torna per primera vegada a Riazor després de la seva polèmica destitució la passada temporada. El tècnic vol aïllar-se d'aquesta situació personal: "És un club que no hauria d'estar en aquesta categoria per la seva dimensió i jo soc una part insignificant de la seva història". Cano, a més, només es centra en el que pot controlar i no pensa en quina rebuda es trobarà. "La gent és lliure d'expressar-se com cregui convenient. Jo m'hi vaig deixar l'ànima com faig en tots els clubs que estic i els resultats van ser els que van ser. L'important és que l'equip faci un bon partit".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent