ARA A PORTADA
-
-
Sabadell El CE Sabadell vol construir una ciutat esportiva a la vora del riu Ripoll Albert Acín Serra
-
Sabadell El fill de la Lídia, diagnosticat amb una síndrome rara, podrà provar una teràpia premiada de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell La sala on es decideix tot: així coordina el SEM les emergències que alerten els sabadellencs Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Detecten un cas de sarna en una escola bressol municipal de Sabadell i s'activa el protocol sanitari Sergi Gonzàlez Reginaldo
- L'Astralpool es torna a quedar a les portes i cau a la final de la Copa
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
14 d’abril de 2024 a
les 12:45
Actualitzat el
14 d’abril de 2024 a les
17:32
No ha pogut ser. L'Astralpool no ha pogut acabar amb l'hegemonia de l'Atlètic Barceloneta a la Copa del Rei. Els de Quim Colet han competit fins ben entrat el tercer període, però han vist com els mariners s'imposaven per tercera temporada consecutiva al partit decisiu pel títol (10-6).
En un inici intens, entre els pals, les defenses i els porters han evitat que s'obrís el marcador als primers minuts. Ha estat l'incombustible Felipe Perrone el que ha inaugurat el partit en la segona superioritat dels barcelonins. També en home de més ha igualat Kosta Averka sorprenent Unai Aguirre al primer pal. Ha accelerat el Barceloneta i Bernat Sanahuja i Unai Biel han obert la primera escletxa amb el 3 a 1.
Al segon període, Roger Tahull ha posat distància i ha estat el cop necessari per reaccionar. Alberto Barroso, amb dos gols més en superioritat, ha retallat la diferència abans del descans (5-3). Amb el canvi de porteria ha buscat canviar també la tendència el Club Natació. Averka ha reduït la distància a només un gol, però la resposta del Barceloneta ha estat ferotge amb un parcial de 4 a 1.
Alberto Munárriz (3) i Tahull han deixat el partit pràcticament sentenciat a falta dels darrers vuit. A l'últim quart, s'ha dedicat a controlar el duel el conjunt mariner que ha sentenciat ja al tram final. Primer ho ha pogut fer Sanahuja amb un penal que ha enviat fora i, posteriorment, ha arribat la cirereta amb un gol de Perrone a la contra. Fynn Schutze ha maquillat el marcador amb el definitiu 10 a 6. La quarta Copa del Rei haurà d'esperar com a mínim un any més.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Guillem Cortés, del Gadex al Mundial júnior: "Amb constància i sacrifici, tot és possible"
-
Esports
Ferran Costa, sobre la sortida de Xavi Moñino: "Volem els millors professionals per a aquest projecte"
-
Esports
El filial del CE Sabadell obre la Lliga Elit en un camp complicat
-
Esports
L'OAR Gràcia masculí s'estrena a casa en un any de canvi generacional
-
Esports
FS Sabadell Femení i CN Sabadell comencen la lliga
-
Esports
Ángel Baena: "A casa ens sentim molt forts, notem l'escalf i l'empenta de la nostra gent des del primer minut"