ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
Una sabadellenca, entre les millors notes de la Selectivitat 2026 a Catalunya Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Banqueta calenta en el CE Sabadell: Ignasi Senabre té una altra oferta; també apareix Axel Vizuete
- Banqueta calenta en el CE Sabadell: Ignasi Senabre té una altra oferta; també apareix Axel Vizuete
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
02 de juny de 2024 a
les 18:08
Actualitzat el
03 de juny de 2024 a les
08:59
Després de la confirmació de Lucas Viale com a nou director esportiu, el següent pas del Centre d'Esports serà l'elecció de l'entrenador per afrontar el retorn a Primera Federació. Gairebé tot apunta al nom d'Ignasi Senabre, però segons han explicat diversos mitjans, tindria una altra oferta damunt la taula. També ha aparegut el nom d'un exjugador arlequinat, Axel Vizuete, com a possible candidat.
Aquesta pròxima setmana sembla decisiva per anunciar el nou inquilí de la banqueta arlequinada. Probablement, l'opció prioritària de Lucas Viale seria la de Ferran Costa, el tècnic que va dirigir el Badalona Futur durant gran part de la passada temporada -sent líder del grup-, fins la seva marxa a l'Andorra, amb el qual no va poder evitar el descens a la Segona Divisió A. Té un any més de contracte amb el club andorrà i si no es trenca l'acord, continuarà a Primera Federació.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
25 nedadors del CN Sabadell busquen un lloc a l'Europeu de París
-
Esports
Nona Pérez torna a casa tres anys després
-
Esports
Punt final a l'etapa d'Òscar Garcia Junyent a l'Ajax d'Amsterdam
-
Esports
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió"
-
Esports
Pol Molins, or als 1.500 del Campionat Iberoamericà sub-20
-
Esports
Remuntada espectacular de Pepe Martí per a aconseguir la seva millor posició a la Fórmula E