ARA A PORTADA
-
Sabadell Docents de Sabadell celebren el retorn de les lectures obligatòries: "És una gran passa, però en queden moltes més" Jan Cañadell Puigmartí
-
Castellar del Vallès Més autobusos entre Castellar i Sabadell a la B-124 mentre espera un reasfaltatge integral Marc Béjar Permanyer
-
-
Sabadell Preparen nous aparcaments a Can Gambús pel creixement urbanístic de la zona Aleix Pujadas Carreras
-
Diners El Banc Sabadell concentra la seva activitat corporativa de Catalunya a Sant Cugat Albert Acín Serra
- Peque Polo (Badalona Futur) arriba al CE Sabadell com un referent ofensiu
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
21 de juny de 2024 a
les 17:43
Actualitzat el
24 de juny de 2024 a les
19:40
El cinquè. Carlos Javier Polo Jiménez, conegut futbolísticament com a Peque Polo, és nou jugador arlequinat. No havia sortit a cap travessa i es converteix en el primer referent ofensiu del nou projecte de Lucas Viale i David Català. Un davanter que arriba procedent del Badalona Futur, on ha jugat a gran rendiment les dues últimes temporades, signant un total de 15 gols.
De fet, ell va formar-se al Badalona i del juvenil va incorporar-se al FC Barcelona amb 18 anys. Va jugar cedit a la UE Olot i el Poblense a Segona B. En l'etapa al conjunt olotí, Peque Polo va fer un únic gol, precisament al Sabadell, en col·laboració amb Aitor Pascual en una acció molt desafortunada que propiciaria l'empat (1-1), en un dels últims partits d'aquella lliga 19/20 abans de l'aturada pel Covid.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Alain Ribeiro: "Tinc moltíssima gana i vull que es vegi reflectit en cada minut sobre el camp"
-
Esports
Mor Josep Maria Sabaté, exconseller del CE Sabadell i figura molt vinculada al futbol base durant més de trenta anys
-
Esports
Jugar a futbol a les fosques: el Tibidabo denuncia la manca d'il·luminació al municipal de Torre-romeu
-
Esports
Un or amb accent sabadellenc als Jocs Sud-americans
-
Esports
Derrotes de CN Sabadell i FS Sabadell Femení a la segona jornada de competició
-
Esports
"El gol que marcàvem amb catorze anys a la lligueta de futbol sala del poble, ara el fem a Balaídos i a Segona Divisió"