Un primer derbi que promet emocions fortes i un duel de poder a poder entre dos equips que volen fer un salt en la classificació.
ARA A PORTADA
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Què ha fet l’Ajuntament de Sabadell fins ara en matèria d’inclusivitat i accessibilitat? Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Retirada imminent de l’amiant de la nau davant del Teresa Claramunt, després de la pressió de les famílies Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El món educatiu de Sabadell fa la carta als Reis: "El personal ho donem tot, però desgasta" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Sabadellenca - Sabadell Nord: primer derbi de la temporada a 2cat
- Sabadellenca - Sabadell Nord: primer derbi de la temporada a 2cat
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 12 d’octubre de 2024 a les 10:45
Actualitzat el 12 d’octubre de 2024 a les 10:47
Quatre jornades han fet falta per viure el primer derbi de la temporada al grup 4 de Segona Catalana. Sabadellenca i Sabadell Nord es veuen les cares aquest diumenge (11:45) al Municipal de la Creu en un duel de necessitats. Els de la zona sud sumen tres punts en aquest inici de competició mentre que els de Ca n'Oriac encara no han pogut treure el zero del seu caseller.
L'única victòria de la 'Saba' va ser en l'anterior partit a casa davant el Navàs (3-2) i les dues derrotes, fora. "L'equip encara està assimilant i coneixent la categoria. Tenim molts jugadors nous i hem disputat la Copa Catalunya amb partits exigents. Les derrotes en aquest inici han vingut sobretot d'errors nostres, però per sort a casa ho estem traient. Ens sentim molt forts i ha de ser un fortí, si volem aconseguir l'objectiu", explica Juan Carlos Rodríguez.
El tècnic admet que un derbi sempre és un partit diferent. "Hi ha la rivalitat del sud-nord, coneixem a moltes persones del club i aquest tipus d'enfrontament sempre estan bé. Esperem que guanyi el sud", diu. Sobre el duel, Rodríguez creu que una de les claus és "fer una bona pressió des del primer minut perquè no puguin sortir jugant" i admet que "sortirem a guanyar des del primer minut".
A l'altra banda, el Sabadell Nord defuig de la paraula urgència malgrat encara no haver sumat. "És decebedor portar zero punts, sobretot perquè en els dos partits a casa vam ser millors i vam merèixer més. Al final, tenim molts jugadors joves i algunes baixes. Tot és un procés. No podem parlar d'urgència, però sí que el vestidor vol sumar ja els primers punts", afirma Cristian Barea.
El tècnic es mostra "content de tenir un altre equip de Sabadell a la categoria" i afirma que "espero que es salvin". Reconeix, això sí, que són "un rival molt aguerrit i camaleònic que a casa sempre és molt complicat de guanyar". Barea opina que la clau ha de ser "tenir calma, saber competir i llegir el partit, tot sabent que ells tenen una gran confiança en el seu camp", apunta.
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Sabadell salva un punt davant del líder i ja suma catorze jornades sense perdre a Segona B
-
Esports
Doble victòria de l'OAR Gràcia en la tornada a la competició
-
Esports
El CE Sabadell passa per sobre el Marbella i es proclama campió d'hivern
-
Esports
El CE Sabadell busca ser campió d'hivern en un 'partit trampa' a la Nova Creu Alta
-
Esports
Victòria per la mínima de la selecció espanyola femenina davant d'Austràlia a Can Llong
-
Esports
El primer nadó català de l'any... és arlequinat!