ARA A PORTADA
El KEIO CN Sabadell assalta la Nova Escullera i deixa el segon lloc sentenciat
- El KEIO CN Sabadell assalta la Nova Escullera i deixa el segon lloc sentenciat
Publicat el
29 de gener de 2025 a
les 22:25
Actualitzat el
29 de gener de 2025 a les
23:50
Cop sobre la taula del KEIO CN Sabadell a la Nova Escullera. Els de Quim Colet han deixat el segon lloc de la lliga regular pràcticament sentenciat amb un triomf contundent davant el CN Barcelona (6-18). D'aquesta manera, els sabadellencs tanquen la setmana de triple enfrontament amb plena de victòries davant Terrassa, Ortigia i el conjunt barceloní.
El Club ha manat des de l'inici i molt aviat ha començat a marcar el ritme del duel. Alberto Barroso ha obert el marcador de penal i Kosta Averka, amb dues dianes, ha començat a obrir escletxa. Kas Te Riele ha retallat, però en el moment de tornar-se a enganxar al duel, Pol Daura ha fallat un penal i, immediatament després, el mateix Averka ha posat l'1-4 al final del primer quart. Al segon, la dinàmica s'ha mantingut i la distància s'ha anat engrandint.
Fynn Schuetze -per partida doble-, Javi Bustos i Oscar Asensio han estat els golejadors sabadellencs, mentre que en els locals únicament Pol Prat ha pogut perforar la porteria d'Edu Lorrio. Al descans, el marcador reflectia un decantat 3-8. Només quedava defensar la renda, però els homes de Colet han volgut deixar palesa la seva superioritat i, després d'un intent de reacció barcelonina, Jan Pérez, Averka i Asensio han sentenciat abans de l'últim període (4-11).
Els darrers vuit minuts han estat un tràmit. Pol Prat ha intentat mantenir l'honor dels seus (cinc dels sis gols totals han portat el seu segell), però les dianes de Jan Pérez i Asensio (dos cadascun), Schuetze, Pep Bonet i Barroso han acabat d'arrodonir el triomf. El KEIO deixa la segona plaça sentenciada, amb set punts de marge respecte al CNB. El dissabte, els de Quim Colet visitaran la piscina del Mataró abans d'afrontar la tornada dels vuitens d'EuroCup el pròxim dijous dia 6 de febrer.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'acomiada de la lluita per la lliga amb una nova derrota contra l'Assolim Mataró
-
Esports
El Tennis Sabadell, campió i subcampió d'Espanya d'esquaix per equips
-
Esports
El CE Sabadell afronta l'última jornada amb el segon lloc en joc i contra un rival que es juga la temporada
-
Esports
Marc Cabestany no continuarà al capdavant del filial del CE Sabadell
-
Esports
Primer assalt pel títol: el CN Sabadell vol donar la sorpresa a la Sant Sebastià
-
Esports
Sabadell, capital del pickleball català