Diumenge serà un
dia gros a la Nova Creu Alta. La dinàmica i situació classificatòria no és la ideal al Centre d'Esports, però s'estan alineant tots els factors per a
viure un autèntic ambient de gala. De categoria superior. Els aficionats de la
UE Sant Andreu ja han adquirit més de 1.600 entrades en el que serà el
desplaçament més massiu d'un equip català a l'estadi creualtenc i també dels últims 50 anys a l'entitat quadribarrada. Els andreuencs han omplert cinc autocars i tindran a la seva disposició tota la Grada Lino.
"Als que portem temps aquí, ens agrada.
Hi haurà dues aficions de les grans de Catalunya i l'ambient serà espectacular. Ens ha de servir com a motivació per donar el màxim de nosaltres mateixos. Serà un partit molt maco de veure", afirma el lateral dret arlequinat,
Marc Vargas. La zona local també presentarà una gran entrada. Ja
s'han venut unes 500 entrades locals i, en les pròximes hores, s'espera que la xifra continui augmentant en la venda física i online. El club ha posat entrades per a socis a cinc euros.
Amb la necessitat de guanyar
El duel, més enllà del factor ambiental evident, pot ser clau per a les aspiracions del Sabadell. L'equip de David Movilla es troba en una situació delicada després d'aconseguir només un triomf en les últimes dotze jornades de competició. L'empat a Cornellà va ser un gerro d'aigua freda, però la millora evident al Nou Municipal i en la segona part contra el Lleida, és el camí. "Estem molt a prop de la victòria", admet Vargas.
[caption id="attachment_333271" align="aligncenter" width="700"]

Vargas, davant el Cornellà / Críspulo Díaz (CES)[/caption]
El lateral també creu que l'equip
ha donat una passa endavant en el factor mental. "Veig l'equip molt millor. Estem forts mentalment i amb ganes que arribi la victòria que ens pugui alliberar". De moment, en aquest tram que Viale definia com a representatiu de l'objectiu real de l'equip, el Centre d'Esports suma dos punts de sis. Un balanç pobre, però que no suposa una pressió afegida. "La lliga és molt llarga.
Tots els equips estan punxant i deixant-se punts cada setmana. No ens definirà l'objectiu. Hem de ser conscients que això és molt llarg", apunta Vargas.
Ànims de revenja
Més enllà de com de definitori serà el duel davant el Sant Andreu, sí que serà una prova de foc per confirmar la millora de les últimes setmanes o per enfonsar l'equip. "Tots els partits valen tres punts. L'afrontem amb la mateixa responsabilitat que ho fem cada setmana. Hem d'anar a per la victòria perquè tenim moltes ganes de tornar a guanyar a casa".
Al duel de la primera volta, el Sant Andreu es va imposar per 2-1 al Narcís Sala en un partit amb una gran dosi de polèmica per les expulsions de Rubén Martínez, Urri i Ton Ripoll en el tram final de l'enfrontament. Amb aquest precedent, també hi ha certa sensació de revenja. "L'equip és conscient de com va anar el partit allà.
La ràbia que vam sentir al final del partit l'hem de traslladar a la gespa, però amb cap i sent conscients que són tres punts".