ARA A PORTADA
-
-
El CE Sabadell guanya el líder i marxa a l'aturada de Nadal a un punt de la primera posició Marc Segarra Rodríguez
-
Els especialistes que arriben als llocs més inaccessibles: "Per ser GRAE és imprescindible la polivalència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les cares que formen l'equip de rescat especialitzat dels Bombers: "Salvar vides no té preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
La Montse i el Pepe de l'Stop, 50 anys sent els reis dels regals i les joguines Marc Béjar Permanyer
Victòria de caràcter del CNS Vòlei masculí a Les Naus (3-2)
- Victòria de caràcter del CNS Vòlei masculí a Les Naus (3-2)
Publicat el 02 de març de 2025 a les 11:38
Actualitzat el 02 de març de 2025 a les 11:42
El sènior masculí del CNS Vòlei ha superat el CV Mediterráneo en un partit molt igualat, en què l’equip entrenat per Adrià Jiménez ha aconseguit sumar dos punts (3-2). El primer set ha començat amb un marcador molt ajustat, l'equip visitant ha anat agafant una lleugera diferència, però el Club s'ha recuperat, arribant a igualar amb el 24-24. El conjunt llevantí, no obstant això, ha jugat millor el final de set, que ha guanyat per 25-27.
Al segon, també ha començat amb un lleuger avantatge del conjunt castellonenc, però els sabadellencs han capgirat el marcador a la part final i l’han guanyat per 25-23. En el tercer s’ha mantingut la igualtat, però en una sèrie molt bona de serveis de Gerard Rejón, el CN Sabadell s’ha posat amb 24-20 a favor. Ha accelerat, però, el CV Mediterráneo que ha remuntat i ha guanyat el punt per 26-28.
Al quart set, l’equip castellonenc s’ha posat al davant i ha arribat fins el 16-20, però el CNS ha remuntat el set, millorant el seu atac a la part final i han pogut forçar el cinquè set (29-27). En el punt del tie-break, ha començat l’equip visitant per davant, guanyant per 4-6, però els sabadellencs han reaccionat i han guanyat el set per 15-10 i el partit per 3-2. Dins del bon nivell atacant de tot l’equip, ha sobresortit un Gerard Rejón que ha finalitzat amb 28 punts.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell, a tancar l'any de la millor manera davant del líder del grup
-
Esports
La sabadellenca Nona Pérez, candidata a millor waterpolista d'Europa del 2025: "No m'ho esperava. És un orgull"
-
Esports
La Minicopa 2026, amb accent sabadellenc
-
Esports
Entre Menorca, la Masia i Grècia: el viatge vital que ha portat Rubén Martínez a brillar al Sabadell
-
Esports
Can Llong acull la Copa d'Espanya de clubs de natació de Divisió d'Honor
-
Esports
El Club Gadex tanca la primera fase de Plata amb plena de victòries