
ARA A PORTADA
Ajustada victòria del CNS Tennis Taula, que ja acarona les fases d'ascens

- Juanjo Roldán, nou entrenador del juvenil del CE Sabadell
Publicat el 18 de març de 2025 a les 16:35
Actualitzat el 18 de març de 2025 a les 16:53
El CNS Tennis Taula es va imposar amb patiment al TT Cassà, tercer classificat de la lliga, en una sèrie molt igualada que es va decidir als dobles (4-3). Amb aquest triomf, els nedadors continuen segons, a una victòria del líder Hospitalet, i a cinc jornades per acabar la lliga regular, mantenen els quatre partits de marge amb el quart classificat, deixant la classificació matemàtica per a les fases d'ascens gairebé definida.
Davant l'equip gironí, la igualtat va ser màxima des de l'inici. Miikka O'Connor va obrir foc amb una victòria davant Martí Pelachs (3-2), però ràpidament el mateix Pelachs va poder igualar la sèrie guanyant Xavi Casadevall (1-3). Héctor Saavedra va tancar la primera ronda de partits amb un triomf contra Andreu Puigmole (3-1). En la segona volta, Ladimir Mayorov va superar amb contundència Casadevall (0-3) i malgrat que O'Connor no va donar opcions a Puigmole (3-0), Pelachs va forçar els dobles imposant-se a Saavedra (1-3).
[caption id="attachment_337371" align="aligncenter" width="700"]
Saavedra va ser clau en el triomf final / J.P.[/caption]
En el tie-break, la parella formada per Saavedra i O'Connor va endur-se el punt que va decidir el partit amb una victòria per 3-1 davant Pelachs i Mayorov. La pròxima jornada, els d'Alex Bocanegra tindran la primera opció de certificar la classificació per a les fases d'ascens de forma matemàtica si s'imposen al Girbau Vic TT.

Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Èxit en la primera edició de l’Akelarre Trail
-
Esports L'infantil d'artística del CN Sabadell, a la Copa Comen de Funchal
-
Esports David Movilla esclata contra l'arbitratge en la prèvia de la final a Múrcia
-
Esports Max Peula: l'home més ràpid de la història de Sabadell
-
Esports Confirmada la ubicació de la pantalla gegant per seguir el decisiu UCAM - CE Sabadell
-
Esports Més de 200 inscrits en la primera Akelarre Trail