Sortejats els calendaris de la Divisió d'Honor de waterpolo masculí i femení per a la temporada 26-27. Totes les dates previstes per la Real Federación Española de Natación ja es poden consultar al web oficial de l'organ federatiu. Els dos principals equips de l'Astralpool Club Natació Sabadell tornaran a estar entre els candidats a les posicions capdavanteres de la classificació en ambdues lligues.
L'estrena dels homes d'Albert Español, que també servirà com a debut del tècnic en competició domèstica, serà a la piscina del CE Mediterrani, la Josep Vallès del barri de Sants. El duel de la primera jornada està previst per al 22 de setembre, tot just dos dies després que els sabadellencs finalitzin la seva participació en la fase prèvia de la Champions, que se celebrarà a Geòrgia entre el 18 i el 20. El primer enfrontament a casa, la setmana següent, serà contra el CN Caballa, de Ceuta.
Entre les dates assenyalades, destaquen els dos duels davant de l'Atlètic Barceloneta. L'anada serà el 18 d'octubre a la Sant Sebastià, mentre que a Can Llong jugaran el 20 de març, en el tram final de la competició. L'altre gran rival dels sabadellencs en els últims anys, el CN Barcelona, visitarà precisament les instal·lacions del Club el cap de setmana següent al primer partit contra els mariners, el 24 d'octubre. A la Nova Escullera, l'Astralpool anirà el 21 de novembre. Els derbis amb el Terrassa seran el 31 d'octubre, a la piscina de l'Àrea Olímpica, i el 3 d'abril a Can Llong.
Pel que fa a l'equip femení, les d'Enric Arnella debutaran en lliga el 26 de setembre a la piscina de l'Horta. L'endemà, el 27, l'Astralpool s'estrenarà a casa contra el CN Sant Feliu, segons la previsió de dates del calendari de la RFEN. El primer gran partit del conjunt sabadellenc serà el 25 d'octubre a la Joan Serra de l'Assolim Mataró, vigent campió de la competició. A Can Llong, les maresmenques vindran el 6 de febrer. Contra el Sant Andreu, molt debilitat aquest estiu, el Club s'enfrontarà el 21 de novembre, a la Pere Serrat, i el 20 de març, en el tram final de la lliga, com a local.
Els derbis amb el Terrassa, que ja serà rival a la prèvia de la Champions, es disputaran el 10 de novembre a Can Llong i el 30 de gener a les instal·lacions egarenques. Un dels equips que, pels seus moviments, estarà en la lluita per la zona alta d'enguany, l'Atlètic Barceloneta, rebrà el CN Sabadell el 7 de novembre i visitarà la ciutat el 10 de gener. El conjunt mariner manté Paula Leitón o Cris Nogué i s'ha reforçat amb les germanes Elena i Ari Ruiz, entre altres. Totes les dates són orientatives i no confirmades al 100%, a l'espera de conèixer calendaris de les altres competicions. Les lligues, tant la masculina com la femenina, està previst que acabin el 3 d'abril.